Tuesday, April 19, 2011

Ady Imran Sudah Besar!

Assalamualaikum,

Aku ada 7 orang anak buah, yang palik kecik anak abang aku, si Ady Imran ni lah.. baru umur 7 bulan. Born on 4th September 2010, masa orang sibuk-sibuk prepare nak raya. Yang bestnye masa akak ipar aku nak bersalin tu aku dah balik kampung. Hari aku balik kampung tu. Sampai dari Putrajaya terus ke hospital. Berjalan kaki dengan mak aku dari Stadium Sultan Mohamed ke IV tu ke Hospital Kota Bharu sebab jalan jem. Payah nak masuk. Nak jumpa akak ipar aku sebelum dia masuk labour room tapi sayangnye kitorang lambat. Lama jugak akak ipar aku dok dalam labour room. Petang dah masuk, pukul 3 pagi kot baru kuar. Dia lahirkan Ady Imran pukul 9 malam kalau tak silap aku.

Jadilah Imran baby menjelang raya ehehe..

http://amalini.blogspot.com/2010/09/4th-september-2010-hello-ahmad-ady.html

Oh paling best kan, surat beranak dia aku yang pegi buat. So.... dalam surat beranak dia tu ada nama aku! hihihih.. Moga-moga Imran banggalah ada nama aku kat situ ahaha boleh tak?

Tak nak cakap banyak, layan ajela gambar comel Imran ni :)


And this is Imran's latest pic.. 7 bulan.. dah pandai naik moto.. tak leh blah aku budak ni ahahah

awww dah besar!

Semoga Imran membesar dengan baik dan menjadi anak yang soleh nanti, insyaallah...


Haih tak sabar nak ada anak sendiri :D

3 comments:

  1. dh 7 dah anak buah wani...kite lebih satu...

    ReplyDelete
  2. zura,
    a'ah zura.. baru 7 org ehehehe..

    alinac lover
    huh mata dia memang bulat 0_0

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...