Saturday, September 12, 2009

I WANNA GROW OLD WITH YOU

HAPPY BIRTHDAY TO MY DEAREST PUMPKIN...


Sayang doakan Abang dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki.

Miss you and love you so much dear!






LOTS OF LOVE,
Ur Sayang yang SENGAL ;)


10 comments:

  1. ek eleh mal ni..
    kedekut tul le..yg gi blurr muke cik abg tu nape..?
    cmne nk tengok..?ish....................
    (smbil wat muka xpuas ati) :p

    ReplyDelete
  2. moga semuanya panjang2 ek

    out 1--> mmg kayo pun…tp kaya tang mata wang dorag je la.. tang mate wang kito…erm rm800 tue masih xmencukupi huhuuh

    out 2--> he..23x saje je nk promote cerite terbaru kat gua.com he…23x bikin suspen kan

    klu dah dinyatakan bukan jodoh kite…khwin berapa tahun pun tetap xde makne… itu semua ketetapan illahi…wop wani nie… emo nmpk huhu… tau pun byk duit habis untuk kahwin je kan

    ReplyDelete
  3. ermmmmm.
    ermmm....
    kenapa blurkan..
    tunjuk je..he3

    ReplyDelete
  4. shi,
    ekekeke janganla marah yanggg..tggu mal kawen ehh, besor2 gambar mal letak hihih

    ReplyDelete
  5. bro fs, aminnnn...semoga jodoh kami juga panjangggg..ehehe

    ReplyDelete
  6. mr unwanted,
    ihihih..tggule aku kawennn..besor2 aku ltak gmbr clean n clear ehehhe

    ReplyDelete
  7. ntah wani ni..
    lg2 blurr
    blurr
    n blurr

    ReplyDelete
  8. anis..
    hakhak..ko jgnla marah ngan akuuu..ari tu aku nk share kat YM x dapat..tu bukan salah akuuu hehehe...

    ReplyDelete
  9. hihih cik miki...
    sabarla...janganla x puas ati gitu uhuhuh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...