Monday, July 20, 2009

Rasa macam.......

RINDULAAAAA........






atau rasa macam,



GEDIK gituuu muahahaha.....





ape-ape pun,


Saya sayang dia....

Saya rindu dia.......



Dan tetiba rasa macam,


Nak kahwinlaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


muahahahhhahahahahaha....


--- Amal: adei, rindu ini makin parah :(

12 comments:

  1. Gedikkk sehhhhh hahahaha iknow this guy la yg dok msg u pepagi tu yerrrr

    ReplyDelete
  2. dik awat kaburkan pix dia... nk gak ngk..huhuhu




    miss sumone jua..tp yg pntg dia xprnah nk windu kat kiter...huahuhauah...lalalalalalal

    ReplyDelete
  3. cik anon yang sy kenal sangat hehe,
    muahaha harusla gedik2 kan..
    haa dis guy laa, tidak syak lagi :D

    ReplyDelete
  4. SIS enasan,
    terpaksa kaburkan, takut nanti dia pemes dia tggalkan sy hikhik..

    oloo akak nih, tah2 dia pon windu akak gak.mane tauuuuuu....

    ReplyDelete
  5. fewitt...incik pumpkin sudah kelihatan dlm kesamaran..ni yg nk skodeng korg ngedet ni..eh eh eh..ttbe terasa nk kawen ye..ehh namo lgkh bendul akak!warning neh...kakaka!

    ReplyDelete
  6. aianna!~
    hikk, lam samar2 pon leh nampak gak ke?ehe...
    ahaha lambat agila nak kawen, jgn rsau, sure x langkah bendui lah huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  7. bile mau tunjuk beliau dlm keadaan sebenar..tnpa blur2 tersebut.. mau nengok jugee

    ReplyDelete
  8. hihihhi miss heaven on earth :D

    Tunggu majlis perkawinan saya muhahahaha...

    ReplyDelete
  9. dia xwindu kita camne kiter windu dia...lalallalalaal..sbb dia xprnaH nk tau..lallalalallalala



    ttber rase sediH ler pulok....huahuhauaaaa...

    ReplyDelete
  10. hahaha...wani. cover muka sapo tu. dila napok doh eh. hehe..gilah ajok cik abe cepat2 nikah sblm dila nikah dulu. hahahahaha

    ReplyDelete
  11. lalinggg!~
    ihihihiihiihihihi...kalu dah tau dok senyap2 je ehhh hehehe..
    nak kawenla ni, tapi pulus tarak.apa macam??????

    ReplyDelete
  12. sis ena..
    bgtaula dia akak rndu diaa..haa sape ni ehhh ehehehhe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...