Tuesday, September 8, 2009

Dah 200!!!

 
 Hari ni macam tak percaya plak bila bukak dashboard blog tahapehape nih.. Aku dah publish 200 posts dalam blog ini! Unbelievable! Ape jela yang aku merapu kan.. Ngarut-ngarut dan syok sendiri semuanya. Well, aku bleh buat ape saje kan, kuasanya di tangan aku. Yang tau password pon aku sorang je kan hehe.. Lenla kalo ada orang rajin nak hack blog tahapehape ni..

Anyhow, I'll keep posting. Nak jadikan 2000 posts lak. Ecececece besar cita-cita. I love writing. I love merapu. I love telling stories. I love sharing. Erm, aku suka luahkan isi hati aku kat sini. Biarlah ape orang nak kata pun. I don't really talk to someone bila aku ada probs. So, this will be the place untuk aku luahkan ape saje. Ada orang tak suka jadikan blog ni as diary. Tapi, aku suke. Jadi, jangan pertikaikan ye.....

Thank you to those yang sudi menjenguk, menyinggah, membaca, meninggalkan jejak, meninggalkan komen.. Appreciate it so0oo00 much! Tho I know blog aku ni sangatla tahapehape. Manade posts berilmiah. Manade posts yang serius. Aku tak retila uhuhu.. Then ayat pon tunggang terbalik, maaple. Haa, spelling.. Sorile, rosakkk ahahahah..Maaf (baru betul!hihi).. Keep supporting me ya!

THANKS ALL!!!
:D

10 comments:

  1. blog kite, kite yg punye..!!!! huhuhu

    ReplyDelete
  2. wawa..200 ek..klu le entri2 ni bleh ditukar kpd duit, msti dh kaye kite mal..kaye...........
    (dialog mata duitan sbb skang ni tgh miskin..sob2..)

    ReplyDelete
  3. hihihi shi...
    betul2..kalo bleh tukar ngan duit ni mmg kayo rayola kite hehe

    ReplyDelete
  4. wow, 200 dah.. sypun tak sampai 200 lg.. ^^

    ReplyDelete
  5. wah byk dh tue..akak nyer ckit jer...

    ReplyDelete
  6. chan..ye ke ko pnye x smpai 200..tipu ahhh..

    ReplyDelete
  7. kak ina,
    200 entry yang ngarut2 ahahha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...