Tuesday, May 3, 2011

Sindrom Berdebar Nak Kawin?

Assalamualaikum,

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.... aku takleh tido0o0oooo0oooooo.... Penyakit apakah ini? Adakah ini sindrom berdebar nak kawin???? Ada orang cakap kat aku, "alah Wani sekarang relaxla. Tunggula nanti dah nak dekat dengan majlis, sure tido pun tak lena, makan tak lalu..." Aku dengan belagaknya cakap," ehhh..manadeee.. Wani lena je tido. Siap berdengkur sampai rumah nak runtuh lagi. Makan pun kemain lagi lalu. Tambah nasik bersenduk-senduk." Tapi sekarang?? Apasal takleh tido nihh?? Aku rasa sebab aku minum Indocafe la sebelum tido tadi. Sahihla, ni sebab kopi secawan tuh. Haih kan dah tak boleh tido0ooo... 

Tapi kan (tapi lagi) aku rasa betul jugak orang cakap pasal tak kenyang tido tak lena makan tuh cos memang dari tadi lagi after letak je kepala atas bantal aku dok pikir pasal kawin je. Huwaaaaa.. Pikir tu tak siap ni tak siap, tu tak buat, ni tak buat... Menakutkan laaaaa! Sape cakap kawin senang? Susah beb.. Tengok aku, dah tak lena tido. Makan rasa cam kenyang lagi setakat ni. Donnola 2,3 hari lagi. Huwaaaaaaaaa.....

Nak buat apela pukul 4 pagi niiii... Orang lain sume enak tido diulit mimpi indah... 

T______T

Oh ye, khas buat Nor Suhaiza.. Gambar baju kawin Tini.. yang ni je ada ehehehe...



Kekadang bila tengok gambar orang lain kawin, aku pulak yang tetiba jadik gemuruh, gementar. Pehal tah ni??? 

Wahai mata cepatlah mengantuk. Usah dipikirkanla hal nikah kawin tu. Esok keje ni weyyyyy..... uhuhuhuu

2 comments:

  1. hik3..
    thx...
    cntik2...
    erm...idea tmbul dh ni...
    ngeeeee~~~~~~~

    ReplyDelete
  2. nor suhaiza
    ooo nak jadikan inspirasi eh ehehe.. bagus2 :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...