Saturday, May 7, 2011

Sabtu Yang Ceria :)

Salam 1Malaysia..

cecece bajet macam baca berita. Apa kabar anda-anda semua?? Saya sihat alhamdulillah. Ceria ye saya hari ni sebabnye semalam Kelate menang ekekeke.. Tak abes abes dengan bola. Mainnye tak reti! 

Sebab lain saya ceria ialah kerana mak, ayah dan adik saya baru sampai dari kampung pagi tadi. Pukul 6 pagi, alhamdulillah mereka yang menaiki bas transnasional nak ke sini selamat sampai di Putrajaya Sentral. Dengan muka bangun tido saya pegi amik.

Sesampainye di rumah perkara pertama saya buat ialah, bukak kotak kad kawin saya! haha bertuah punye anak. Bukan nak salam peluk cium mak ayah dulu... hey hey heyy of course aku hug hug kis kiss dorang dulu. Saje tak nak mention. Eh dah termention jugak dah :P 

Kad kawin saya sangat cantik haha boleh tak nak puji sendiri. Kalau orang lain kata tak cantik peduliklah. Yang penting, saya kata cantik. Kaler lembut je. Oh kaler dipilih ayah saya sendiri :) Nanti esok bolehla cerita kat anak, "kaler kad ni Tok Yah yang pilih tauuu.." And then map pun cantik. Aku suke aku suke.. Thanks Artlife Solution :) Orang semayang subuh aku pulak sibuk melipat kad.. Excited bebeno dah..

That's the reason why saya sangat ceria. Dapat bertemu mak ayah dan adik tersayang dan dapat tengok kad kawin aku sendiri. Iskk.. dah nak kawin dah.. Macam tak percaya gadis comot cam aku dah nak kawen haha.. Percaya atau tidak.......

Aktiviti weekend belum dirancang. But tomorrow plan nak ke Lumut. Nak jumpa my pumpkin untuk pass kan kad jemputan and amik baju melayu dia. Heh tak sabar nak jumpa dia plak. Sangguplah travel jauh-jauh. Balik hari pun jadilaaaa.. Esok dia duty. Yayy boleh tengok dia in uniform..* Saya suka tengok lelaki pakai uniform. Even pak gad. Cos they look smart, neat and clean!*

Dah tu je cerita ceria saya. Nak turun makan. Huh perut aku pon turut ceria kalau mak datang!

5 comments:

  1. mana kad kawin cnti tu???
    nk tgok gak...
    hik3...
    hu3..pak guard pon jd???
    wawawawa....
    yup..mmg smart yg buniform ni...
    nmpk bdisiplin..
    yg xnsem pon nmpk nsem..
    ngeeeee~~~~~~

    :)

    ReplyDelete
  2. sy juga suke tgk abg2 beruniform!!...tp sy takut utk berdepan ngan mereka...lg2 pak polisi!!!!...hahahaha...

    ehh..da g lumut tu, singgah ler tlk intan!!...hehehehe

    ReplyDelete
  3. singgah sebentar di umah yana erk... anta kad. hahaha

    hv a safe journey esok!!! drive baik punyaaa... hehe

    ReplyDelete
  4. dah dekat sangat la kan majlis ni..

    ReplyDelete
  5. nor suhaiza
    alamak, seganla nak letak kat blog kad tu ehehe.. pelik kan saya haha, pak guard pon nampak hemsem bila pakai uniform. nampak kemas gitu :)

    mai
    haha pak polisi, saya pun takut! alah, dah terlambat, lalu je kat teluk intan aritu :D

    yana
    hihi kad yana ada ngn dina. nnt claim dengan dia ye :)

    solehah
    a'ah x lama dah ni.. dah dekat sgt dah. *gulp*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...