Tuesday, May 10, 2011

Update Pendek & TQ Zura!! ^__^

Assalamualaikum,

Waaaa rindunye kat blog ehehehe.. So busy beee.. Kat rumah adik dah conquer broadband plus line pun tak berapa nak laju. Kat ofis pulak I sekarang ada anak murid tengah belajar. Jadi kenala tunjuk bagus hihihi...

Banyak cerita gak nih.. cerita pegi Lumut haritu and banyak lagila. Dah ada masa aku cerita :)

Thanks kepada anda yang sudi menyinggah although blog not updated..

Oh Zura!  Hadiah dah sampai... Terima kasih banyak-banyak. Cantik woooooo.... Takde kamera plak nak snap snap.. Dah letak atas meja kat opis dah ehehe.. Cantik sangat. Terima kasih! :)

Tu je nak cakap. Later update panjang-panjang yeeee... See ya! :)


makan durian @Marina Wing, Lumut
Ape ke buruk benor muka tuan rumah nih


3 comments:

  1. muke ganas je makan doyan..hehe

    alhamdulillah dh pun smpai...harap suke hadiah tue..

    ReplyDelete
  2. ada junior baru masuk ke, ada budak buat internship?

    ReplyDelete
  3. zura
    bukan muka ganas tu. muka muak makan banyak sangat hehe.. mmg ske dgn hadiah tu. terima kasih :)

    solehah
    junior bukan, intern pun bukan. dia masuk untuk cover tempat saya bila saya cuti nanti :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...