Sunday, March 29, 2009

Meraba Dalam Gelap

Semalam Earth Hour..Aku tutup lampu tak? Tutupp tutupp hehehe..Tapiii, aku on satu lampu kat luar huu, sebab aku dok sorang semalam. Pastu tengok cite hantu *The Unborn*, lagilaa seremm nak off semua lampu kan. Lagi satu takut kalau2 ada orang minyak ke, dia wat naye kat aku ke huwaaa (alasannn..).. Kipas dan laptop aku on (ish dah konfius, aku support ke tak Earth Hour nih?hmm).. Anyway, semalam dalam bilik memang bergelap (start dari petang sampai ke tengah malam aku tak on pun lampu bilik). Aku YM dengan my good friend, Fairuz aka Cayam. Dalam gelap aku menaip, inilah yang telah berlaku:



muahahahahahahahahahahahahahahahahhahah.... Gelakkan diri sendiri!!``

Golek-golek aku gelak semalam.. Adeh, itulah akibat duduk dalam gelap. Meraba-raba je aku menaip semalam. TERCURUT.TERCITIR. apolaaaaaaaa....hohohohohohoo...
(Anda tak rasa ia lucu?Takpe, saya rasa huahauahauahauahuauauau)...




---amal: Berjayakah Earth Hour semalam? Tak kot, sebab ada orang macam aku huu~~ ---

4 comments:

  1. hahaha...
    gtu pula jadinyer...
    ehehe...
    klaka2..
    =P
    tp x pe
    support earth hour...
    xD

    ReplyDelete
  2. Eazy~~
    hihihihi...itulah yang telah terjadi..
    support Earth Hour nyer pasal huahua

    ReplyDelete
  3. salam, hey kes kita sama. teruk betul kita nie kan. ahaks

    ReplyDelete
  4. Cengkih78~

    hihihihih....adoilaaa, mmg teruk mmg teruk hehehe...
    tapi xpe, xsemstinya kita x tutup lampu semalam kita xjaga bumi kan. Kita jagala dengan cara yg len (alasan2 hehe)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...