Tuesday, December 29, 2009

Love Hurts but Very Sweet

Howdy howdy!!

Kabare semuanyaaa? Hopefully u guys sihat walafiat. Aku pun sihat-sihat aja.. Makan berselera, mandi pun basah habes laaa (apa relevannya tu)..

Anywhooooo..tenkiu pada semua yang memberi nasihat kepada saya mengenai permasalahan chenta saya (ecece).. Insyaallah, saya akan terus bertahan! Bukan mudah nak hadapi hubungan jarak jauh ni. Yang paling penting kena ada  3K, kesabaran, kepercayaan, kejujuran kan? Susah memang susah bila memikirkan kami hanya berkomunikasi melalui phone.. Bersua muka, 2, 3 bulan sekali. Jeles memang aku sangat jeles la bila melihat kapel kapel lain berdating, bercanda mesra (ewah ewah..)..Jeles tau! Tapi takpe, aku tahan je. Mungkin ada baiknya kami berjauhan macam ni.

Well, jauh-jauh pun, dah 2 tahun kitorang bersama. Lama jugak tu kan? Setahun pertama memang lovey dovey, feeling-feeling, romantik romantik gitu.. Dah masuk 2 tahun ni, lantak la kan.. Nak kentut depan dia pun takpe ahahah (takde takde, saya masih senonoh).. Apa yang penting, kasih sayang tu maintain..... Dalam hubungan pasti ada pasang surutnya. Ada time memang sangat bahagia, ada time memang rasa cam nak baling segala periuk belanga. Normal la tu.. Kalau bahagia je sepanjang masa, tak pernah berselisih pendapat walau sedikit, tak pernah bertegang urat, erm bagi aku, tak normal tu.. Yang gaduh-gaduh tula sebenarnya menguatkan lagi rasa kasih dan sayang. Ini asyik bahagia aje, busan la jugak huhu..

Aku ni takat gf je lagi.. Dah nak emo emo..Kalo dah jadi isteri, lagila kena kuatkan semangat dan bersabar kan. Kena pulak kalo dah ada anak berderet (askar besenye anak ramai, tul tak?hihi).. Bayangkan macamana perasaan isteri-isteri anggota tentera kita yang berada jauhhh dari tanah air. Mesti lagi sukar. Tak boleh aku bayangkan. Nak jaga anak lagi, nak ingat suami lagi..isk..I suspek sama mereka!!!

So, if they can do, why can't I?

To those who is in the same boat as me, kuatkan semangat oke! :D

8 comments:

  1. ooo saya tertinggal story ni la...ohohoho berchenta erk..jarak jauh??? ok jer kalau dah 2 thun tu...hope berbahagia :p

    ReplyDelete
  2. elok juga cinta jarak jauh nie wani...baru ade bibit rindu...klau dekat2 nti ade bau2 kentut plak...hehehe

    ReplyDelete
  3. lavender,

    hamboii3..rasa cam azwan ali laks u neh..

    ReplyDelete
  4. suehann,

    cerita tak besh pon, xpe ehehe..ye, cinta jarak jauhhh.... :D

    ReplyDelete
  5. zura,

    ahaha btul2, klu dok jauh ni, kita dok kentut 40 kali pon dia xtau hihi

    ReplyDelete
  6. relevan,

    ada dgr bunyi2 ke? saya kot kentut,bukan zura hihih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...