Friday, January 8, 2010

Bukan Entiti Tapi....


Apa yang aku cari sebenarnye?


Toww diaa tuan tuan dan puan puan..

Itu bukanlah entiti yang ditemui di rumah aku..Itu sebenarnye,











CONGEK yang sedang enak tido tergolek-golek.


Maafkan Congek kerana terlalu hitam hinggakan tak nampak ape dan maafkan aku kerana kamera henpon aku cap ayam saje..

Okla okla..aku kasi gambar Congek yang jelas sket...





Tak nampak jugak?? Nasib ko la Congek.. Sape suruh ko itam sangat... :P

14 comments:

  1. laaa...kucing hitam ke..klau putih bleh gak teka...

    ReplyDelete
  2. congek pun congek la jnji comel..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. oo..congek rupanye..patut le itam..haha.. :)

    mal..congek dh ade baby baru x..?klu ade, shi nk suggest nma congkak utk baby die..sedap x..? :)

    ReplyDelete
  4. schult,

    masa kecik2 dulu, ekor congek ni macam terangkat sket. org kelantan panggil congek :D

    ReplyDelete
  5. suehann,

    dia mmg comel. dan malas, dan notty!

    ReplyDelete
  6. tedi,

    btol2..cam tuan dia ni jugak hihih..

    tolong jawab o/b congek, hye tedii! :D

    ReplyDelete
  7. shi,

    hak ahh..congekkk hihihi..congek jantan la yang..tp xde org nak lg kat dia. x laku2..

    nenek dia, motam, baru lps branak. blehla kasi nama congkak ehehe

    ReplyDelete
  8. alahai cumel nya si congek.. (kiut name dia)
    hahah

    ReplyDelete
  9. tp kat atas katil tu ape eh? huhu

    ReplyDelete
  10. see-dah,

    kiut n notty! ahaha yang atas katil tu abaikan je.itu bukan kucen ahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...