Friday, March 20, 2009

Ini Cerita Semalam..

Assalamualaikum semua...



Rasa macam nak bercerita tentang semalam sebab semalam saya telah melakukan sesuatu yang di luar jangkaan saya..



Apakah yang telah berlaku?






Semalam dalam sejarah, saya telah menonton filem ini:








ammmmaaaaaa!!!~~ besss woo cite nih hahaha...


Alkisahnya, aku kebosanan semalam..maklumlah duduk rumah sorang2..nak melayari internet je rasa macam bosan jugak, so aku pun keluar dari bwah tempurung dan menonton tv. Aku ni jarang2 tengok tv sebabnya kalau my niece n nephew ada kat rumah, dorang yang conquer tv. Jadi, aku gunakanlah peluang duduk sorang ni dengan sepenuhnya.

TV pulak cite bosan2..TV3 999, bosaaannn..aku x suka tgk cerita realiti bunuh membunuh nih..tukar TV2, drama Melayu..layan jugakla kejap, pastu bosan lagi. Tukar 104, Macam2 Aznil, tgh bergelek2, iskk x kose makk nk tgk lama2..Kemudian dah terlampau bosan kot nih,aku tukarla channel 202..Yang sebenarnya, aku tukar channel tu sebab mypumpkin adalah peminat setia filem Tamil. Serius.Minat gila.Kadang2 tengah mesej pun dia bleh cakap nak stop jap, sbb nak bagi full concentration pada filem yg sedang ditonton.Serius. Jadi, dikuatkan dengan pengaruh daripada mypumpkin, aku sajela try test dan TIBA-TIBA aku terlayanla cite ni.. PAANDI tajuknya.. Cerita dia menarik, kelakar gile, aku gelak sekuat-kuatnya, dan penuh emosi jugak kadang2..

Walaubagaimanapun, aku tak tengok habis cite ni semalam sebabnya mypumpkin called pastu aku terus terlena lepas bercakap dengan dia..suaranya bagaikan lullaby di telinga kuu hikhik (gediknyessss)...



--amal: Bangun pagi ni, rasa macam ada satu ketidakpuasan di dalam hati... Aku nak tengok PAANDI lg.. hmmphh terpaksalah cari kat You Tube hehheheehhehehe..... ---

2 comments:

  1. nurul fairuz hidayahMarch 20, 2009 at 10:44 AM

    lingggg...ammmaaaaaa~
    hahahaha...bestkan cite ni..yam pon penah tgk..tp tak abeh gak sbb papa yam lalu dpan tv sambil menggelengkan kepala,lalu yam tukar cite len.kartun disney.hikhik~

    ReplyDelete
  2. yammm..yam pon penah tinguk???jadi ling masih normal hahahahha....

    bes kan yam..klakar abesss...hihi nape x ajak papa radzi join tgk skali?? hehehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...