Sunday, April 5, 2009

WARNING! VIRUS TAG SEDANG MELANDA

Aku tengah kebohsanan nih..Otak tengah tak brape nak ok kerna sedang merindui mypumpkin sobsob..Jadinye aku menghabiskan masa meronda2 ke blog rakan2..Masuk blog Shi, berderet tag eheh..seronok plak aku baca (aku mmg gile tag nyahh..) Jadinya, aku pong pikir2, sudah ada benda yang aku bleh buat untuk menghilangkan kebohsanan ini. Iaitu, 'mengetag' diri saya sndiri huu... "alwaniamalini, u've been tagged by alwaniamalini. Buatlah smpai mabuk dan lebam2.."


Last phone call
7.22PM - My mummy~ Checking on me, pukul brape balik dari meronggeng ngeee~~

Last text message
6.25PM - mypumpkin~ Bagitau dia nak g mandi and malam nanti msg2 lagi n telling me how much he loves me alalala~~

Last time you cried
Petang tadi sobsob =,( Saya rindu mypumpkin. Serius.

HAVE YOU EVER :

Dated someone twice - Lorh, dah kuar dating ngn mypumpkin banyak2 kali dalam setahun, Tapi dalam sebulan, yes, once or twice sobsob (siksanye rasa pabila berjauhan huu~~)

Been cheated - Tipula kalo x penah kan. Aku penah kena tipu ngn org jual jam. Dia kata jam tu waterproof. Tapi asal aku rendam dalam air dia basah? Kata waterproof..caitt tipuu!!

Kissed someone and regretted it - Aku cium orang dengan penuh makna n i will never regretted it!!! (Suka cium mak, nanti melekat bau bedak Safi hehe)..

Lost someone special - Arwah datukku meninggal pada 1 Ramadhan, tahun 1996. Aku ingat mak kejutkan aku untuk makan sahur, tapi rupanya nak bagitau Ayah Dir dah xde sobsob..

IN THE PAST MONTH HAVE YOU:

Fallen out of love
Hahhh apekah??? I AM IN LOVE..DEEPLY IN LOVE. I DON'T WANT AND NEVER WANT TO FALL OUT OF LOVE. I've been craving for love for yearsss..So please don't take this love from me!!!

Laughed until you cried
Pernah!! Ini cerita masa kat Maahad. Aku dan dua org rakanku tgh makan nasik. Nasi bungkus tu baaanyak sangat. Memang serius kenyangla. Then one of my friend said, "Iskk, sekok perutlaa" (terjemah: kenyang sangat).. Dan dengan tiba2, prottttttttttttttttt kawan aku tu kentut....kuat gileeeeeee...hohoho serentak itu aku gelak guling2...mencurah2 air mata aku kuar..adeiii, sampai skarang aku ingat peristiwa itu huahuaha (wait, this is not in the past months. This was, yearsssss ago huhu)

Met someone who changed your life
Hari2, aku jumpa dengan macam2 ragam orang. Dan ragam mereka itulah yang mengubah aku menjadi yang lebih baik..

Found out someone was talking about you
Hmm..no..but i once found out someone's talkin bout me thru email (tertengok inbox dorang huu~).My boss and big boss. Jengjenggjengggg.....

How many people on your top friends do you know in real life?
Top friends dalam ape nih??Aku x paham huhu..so x perlu jawab ngee..

How many kids do you want to have
5!!!

Does u have any pets
YES! Motam, Monti, Sipo, Spark, Congek, Yenn, BnW dan beberapa ekor anak kecil yang belom didaftarkan lagi nama mereka..

Do you want to change your name
NOPE! Aku cukup bangga dengan nama aku yang unik ini eheh..

Want to get married?!
Op koslaaaaaa.....Gatal bebenor dah nihhh hahaha..

What time did you wake up today
Erm, mula celik mata kul 4.20pg (Skang dah otomatis bangun kul 4pg, ingat nak p keje)..Then tido balik, bangun kul 6.30pg kemudian tak tido2 sampai sikalang..

What were you doing at midnight last night
Aku masuk tido kul 11 lebih lpas bola habis, makanya kul 12 tgh mlm tu dah nyenyak tidola..

Name something you cannot wait for
mypumpkin datang umah bawak rombongan meminang. Kmudiannya sebulan lps tu kawen lalalala..Kemudian 2 mggu lps tu pregnant huahauahauahuah (gilo gatal)

Last time you saw your father
Cuti 2 hari, last month. Sobsob miss daddy!!~~

What's one thing you wish you could change
Hmm sport rim Cik Bibab. Tensen aku tengok..

What's getting on your nerves right now
Nak gi keje esok. Tadi check email. Ada masalah problem. Adehh, nak gugur rasa jantung.

Elementary/Primary School
SK KOTA
SRK ZAINAB II

Middle/Secondary School
SMU (A) MAAHAD MUHAMMADI PEREMPUAN
SMK KAMPUNG LAUT

Hair color
Hitam itu menawannn...

Long or short
Long but not so long..yang sedang2 sajaaaa (jum gelek2 cam Iwan dangdutt)..

Want kids?
Opkoslaaaa...5 ye, 5...

Want to get married?
Aihh nak anak mestila nak kne kawin kannnnn....So, semestinyelahhh...(Perkara utama dalam pikiran sekarang hahaha..Alah omakk kawinkan akuuuuu...)

HAVE YOU EVER :

Kissed a stranger - erkkk NOPE!!

Lost glasses/contacts - glasses x penah hilang. Tapi lense slalu. Berkali2...

Ran away from home - TIDAAAKKKK....

Broken someone's heart - Kalo gaduh ngan mypumpkin aku slalu rasa aku dah lukakan hati dia..

Been arrested - hohoho never...

Cried when someone died - Of course..Aku bukanla manusia yang berhati batu. Yang tidak akan menitiskan air mata walaupun setitik tatkala bersedih....

ANSWER TRUTHFULLY :

Is there one person you want to be with right now?
mypumpkin. He's the one person. Dah 2 bulan tak jumpa dia. sobsob..

Do you believe in God?
Alhamdulillah, imanku masih teguh, hanya kepada Dia aku berserah...




---amal: Panjang rupanya tag nih...adehssss dah mabuk dan lebam nehh

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...