Wednesday, April 8, 2009

Sebelum tido kita mestilahhh....

JAWAB TAG!!!!!!

Okeh, sebelum masuk tido, dengan sukacitanya saya ingin menyempurnakan tag yang diberikan saudari Shi..

APA NAMA PENUH ANDA?
alwani amalini mustapha

NAMA APA YG ANDA HARAP ITU NAMA ANDA?
tengku amalin aisyah putri hahaha --- nama anak Sultan Kelantan. Suka nama dia, maybe sebab depan tu A,A jugak ngee~~

POST 4 PICTURE LATEST DIRI SENDIRI YG EKSKLUSIF YG XDAK SAPA2 TGK LG..
oho, gambar2 di bawah bukanla latest sangat.dah lama.


--- ahah. gaya gedix masa mula2 dpt tag ---

--- ini gaya solehah haha.baru siap solat, and baca doa, tengok kiri adik amik gambar plak.otomatis sengih cam kerang busuk.oh sy rs sy sgt gediks ---

--- ini acara gedik secara duet. dalam fitting room nak try suar pon bleh menggedik okeh ---

--- ini gedik bersama Cik Bibab ---


APA KENANGAN YG PALING BERMAKNA DLM JIWA RAGA ANDA?
Hmmm kenangan ye? Kenangan ngan family, yang paling aku ingat masa kecik2 dulu, ayah selalu bawak jalan2. Seronok. Kalaulah aku boleh putarkan masa kembali ke zaman aku kecik2 dulu kan bes.

APA PRINSIP HIDUP ANDA?
Xde. Srius. Aku just follow the route. Kalu route nye mcm ni,mcm ni lah prinsip aku. Kalau routenya macam tu, mcm tu lah prinsip aku. Ada sorang laki nih pernah btau aku (dem i hate him), "orang macam awak ni kan macam perahu yang berada di tengah2 lautan yang dihempas ombak besar. yang xde arah tuju sebab tak ada prinsip dan matlamat hidup." Suke suki nak berfalsampah ngan aku. Cuba cermin diri dulu. caittttttttt.....

APA PERANGAI YG PLG BURUK DLM HIDUP ANDA?
Saya baiklaaaa...manade yang buruk2 tentang saye...tapi tabiat buruk ade. Saya dah cakap seblom ni saya suka korek idung di hadapan khalayak ramai. Satu lagi saya baru ingat. Semasa kehadiran adik saya, saya suka cabut bulu ketiak saya depan dia. Tak tau nape, ada dia je mesti rasa cam nk cabut bulu ketiak. Buruk kan?Saya pasrah...

ORANG YANG ANDA INGIN TAG?
orang2 yang gian nak jawab tag cam aku jugak.....



---amal: Shi, cukup gedik tak gambar2 tuh???eheh..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...