Sunday, April 5, 2009

Siapa Aku???

Orang luar sana tak kenal kamu. Perjelaskan siapa kamu?
alwaniamalini.Kuli.Suka makan dan suka tido.

Sikap kamu yang 'mantap'?
Sikap??? Takde. Aku hanya ada p******g yang mantap okehh..

Sikap kamu yang sangat jelek?
Korek hidung di khalayak ramai.Serius.

Apa gadget yang sentiasa kamu bawak?
Telefon mudah alih kuu..

Dah berapa handphone kamu pakai selama neh? Senaraikan brandnya. Jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang?
Hmm stakat ni dah pakai 4 HPs;

Nokia 3310 - HP ni abang aku yang punya. Dah aku dapat masuk matrik, dia bg hp tu kat aku. Then turunkan to my daddy. Now dah jahanam kot tipon tu huhuhu..

Nokia 1100 - Ini pun HP abang aku. Dia bagi masa aku dapat masuk UPM setelah HP Nokia 3310 tu dah tak dapat digunakan. Skarang ni HP ni diambil balik abang aku..

Motorola C168 - HP pertama yang aku beli sendiri. Ermm masa 2nd year kat UPM kalau xsilap aku. Sekarang ni HP ni kat kampung bersama dengan nombor Maxis ku..

Sony Ericsson K530i - HP yang dibeli dengan duit gaji pertama. Masih digunakan dengan baik hingga sekarang...

Siapa bestfriend kamu?
Semua kawan saya adalah yang terbaik. Kalau tidak, saya tidak akan berkawan dengan sesiapa pun...

Siapa yang kamu sayang selain family?
Rakan-rakan, dan semestinya mypumpkin. Dia, dia, dan hanya dia.

Lagi 10 tahun kamu jadi apa?
Lagi 10 tahun umur aku 34 dan mungkin tika itu, aku sudah pun bergelar isteri kepada mypumpkin, mempunyai anak 6 orang (??), dan membantu mypumpkin mengusahakan perniagaan.

Kata2 hikmah yang pernah kamu dengar dan paling kamu suka?
Errr....satu kelemahan aku, aku tak pernah ingat kata2 hikmah yang aku pernah baca. SORRY!~

Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
11 orang followers

Senaraikan follower yang paling kamu suka? (Tak kira kuantiti) Kenapa?
Semuanya dan tiada yang terkecuali.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...