Thursday, April 16, 2009

Huwaaargggghhhh..jum nguap ramai2..


Macam nilah aku menguap sejak pagi tadi. Adoi, semenjak 2, 3 hari ni malas betul aku nak bangun pagi. Mengantuk yang amat. Kalau dulu 4.30am dah bangun, kini tidak lagi. Aku sudah dilanda wabak M dan wabak KT. MALAS dan KUAT TIDO. Sekarang dah bangun pukul 4.50am. Dan sampai ke ofis lebih kurang jam 5.40am. Owaitla tu, lewat masuk sket je. Lagipun hari2, aku memang balik lambat. Tak pernah aku balik awal. Macam sekarang. Dah pukul 4 lebih, aku masih setia di atas kerusi pusing2ku dengan mengadap pc yang banyak berjasa ini.


Huh, mata dah berpinar2. Rasa macam nak minum coffee, tapi malas nak buat. Ada sape2 nak tolong buatkan untuk aku????
Aku ada banyak cerita nak dikongsi dengan semua orang yang setia membaca blog aku (masyehhhhhhh semua oranggg hehehehe).. Tapi 2, 3hari ini prestasi broadbandku macam babun. Sebijik babun. Very the slow. Nak upload gambar pun aku boleh tertido sejam dua dulu.. Makanya, lain kalilah saya bercerita ye. Buat masa sekarang layanla dulu cerita tahapehape saya ni. Eh cerita ke ni? Maafkan saya, saya membebel2 lagi.
Seriously need to sleep. Dah terfikir macamana nak drive balik nanti. Risau kalau tertidur sambil drive..Alah 15 minit je ponggg huhuhu..Jalan pun tak jem. Tahape2 alwaniamalini nih kann...
Ahhhh sudah2lahhhhhh merapikkkkkk....


---amal: Perut kenyang, badan penat, mata ngantuk, suasana sejuk. Nak tido bawah meja ni boleh tak?????

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...