Wednesday, June 22, 2011

Thinking Of Buying Myself A Phone...

Assalamualaikum,

Saya nak beli hp barula.. Tolong suggest buleh hp ape yang best dan menepati ciri-ciri yang saya nak.

Ciri-ciri idaman:

- Ada kamera and kalau boleh 3.0mp and above.

- Ada wifi juga. Senang saya nak online di mana jua saya berada. 

- Ada basic functions: SMS, MMS, calling calling.. Takde video call pun takpe pasalnye hp my pumpkin takleh nak video call pon huhu.. Dan etcetera etcetera..

- Budget: RM600 - RM800. (Konon-konon banyak duit. Padahal dah pokai haha)

- Brand: Nokia ke Sony ke Samsung ke ape ke.. Tak kesahla. Tapi jujurnye, aku terlebih minat pada hp Sony huhuhu..


Oke, itu ciri-ciri idaman. Korang tahu hp ape yang ada ciri-ciri aku nak ni? Please share with me pleaseeeeee... Tq tq.. 

And please jangan suggest hp mahal-mahal macam Android ke, Htc ke, Iphone ke Blackberry ke.. Sebabnya saya tak reti nak guna and paling penting saya tidak berkemampuan. Terima kasih!

Please ya.. I need ur suggestion :)


3 comments:

  1. dah beli hp baru? ehe. ije pun terfikir nak tukar hp. bajet2 je la. skrg tgh usha galaxy ace. cam ok gak. ada wifi, kamera xsilap 5mp. tp duk baca review kat tenet ni, drg kata batery life hp tu kurenngggg.. =(
    harga around 600-700 je.

    ReplyDelete
  2. cuba amik sony ericson Experia... ada android tpi affordable...husben akak pakai tu...tak mahal pun...klu mahal jgn harap akak kasi beli, membazir je...hehehe

    ReplyDelete
  3. ije & mama noriz
    terima kasih atas cadangan anda ehehe.. saya dah beli dah hp. Sony Ericsson Elm J10i2 :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...