Friday, January 8, 2010

Contoh Tak Senonoh

Balik kampung haritu, aku teman akak aku shopping kat Tesco. Teman sesambil jaga budak-budak kecik yang sebok nak shopping jugak. Nasib baik Khalis & Alissa nak duduk dalam troli. Kalau tak, teruk jugak nak mengejar dorang ni.

Masa akak aku sibuk-sibuk cari barang tu, aku bawakla kanak-kanak riang ni kat tempat mainan kanak-kanak. Kat situ ada jugak jual buku-buku. Aku bosan-bosan, amikla satu buku, belek-belek. Sekali, aku terpaku..........



Ini.. buat aku terpaku...



WTH? Takde contoh lain ke??

Bagila contoh yang senonoh sket. U for Umbrella ke.. Ini, Urine Bowl??
Adoiyaii.. ni macam nak mengajar budak-budak kencing berdiri pun ye jugak ni..

Tak taula kalau anda rasa ini senonoh.
Saya rasa, TIDAK.

What say you?




p/s Saya tak dapat online hujung minggu ni. =( Sedih, x dapat update blog. Papehal pun, selamat berhujung minggu!

9 comments:

  1. hehe..bnyk lg kan untuk huruf u..hehe..apepun kosakata gak tu..hihi

    ReplyDelete
  2. cth yg x baik tuk kanak2.. pe la dorg pkir nnti.. ish ish

    ReplyDelete
  3. solehah,

    itula..ada banyak lagi contoh lain..huhuh

    ReplyDelete
  4. see-dah,

    haa tula..kang nnt dorang pon nak kencing berdiri nanti huhuhu

    ReplyDelete
  5. lemonade,

    tah sapela yg buat buku ni huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...