Award ini diberikan oleh sis Lavender aka Cengkih78. (Thanks!)
She's now in Australia, doing her phD there I guess. Which university and which part of Aussie she's at, erm I'm not really sure..
Honestly, I don't really know her yet, yelah kenal pun thru blog ni and haven't got the chance to get to know her more. Insyaallah, ada peluang mahu tahu lebih lanjut pasal sis =)
Honestly, I don't really know her yet, yelah kenal pun thru blog ni and haven't got the chance to get to know her more. Insyaallah, ada peluang mahu tahu lebih lanjut pasal sis =)
Especially about ur life kat Australia. How u survive there...
From her writing in her blog, I assume she read books a lot. Banyak betul pengetahuan dia. Jujurnya, aku kagum dengan orang seperti dia sebab I don't think I am or can be like that..
Sis Lavender, I'm looking forward to meet u in person =)
Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (anda di-tag!)
- I'm not a girl not yet a woman (err what does that mean?ehe)
- July 28 is my 24th birthday (mark this in ur calendar pleaseee..)
- Berat semasa - 65kg (tak tipu okeh!)
- Peminat setia Backstreet Boys esp Brian (suara dia marvellous!)
- Miskin - duit dalam bank ada RM200 je (serius!)
- Belum nak kawen dalam masa terdekat (in case ada orang tanya hoho)
- Tak penah tengok cite Wonderpets (serius tak paham why is it so famous)
- Tak reti drive kete manual. Only auto will do for me.. (Dulu dapat lesen terbang)
- Memakai cermin mata (hanya pada waktu malam and weekend)
- Gigi saya rongak (yup, saya takde satu gigi..)
.
.
.
.
Award seterusnya ini ialah pemberian Miss Maryam (sekali lagi!). Thanks Maryam =)
Cantik award ni.. I like!!!! Insyaallah, kita akan sentiasa berkawan. Walaupun tanpa bersua muka. Takde masalahh hehehe...Thanks again dear (^_^)

yea ker rongak..x nmpak pn pic kat cini..?
ReplyDeleteye laaaa Tetamu..saya tak tipu okehss...
ReplyDeleteowh mana nk nmpk dlm gmbr, pndai2la sy edit hihiihi....
hiks
ReplyDeleteawadrs2
xD
eazy!!~
ReplyDeleteada award untuk sy lagi x???
hehehe
wani.. seberat2 ko.. berat lagi sy tau..
ReplyDelete