Monday, November 28, 2016

Bila Shafina Nak Pakai Tudung

Assalamualaikum..

Haiii.. Omey tak shayeee?

Suri Shafina last week kot. Tetiba je nak pakai tudung. Sebelum ni kalau mama pakaikan dia tak berapa suka. Cepat cepat nak bukak. Kalini dia sendiri yang nak. Mula2 diambilnya baju dia, sarung atas kepala pastu pegi depan pintu ready nak amik abang sekolah. Bila aku buang marah pulak dia.

Teringat aku ada sehelai tudung syria aku pakaikanlah kat dia. Eh eh suka kemain. Start dari situ setiap kali nak keluar dia akan tanya,"tutung? Ane tutung?"

Good girl Shafina. Anak solehah ni hehe







Nanti mama beli tudung untuk budak tu ye.. Barula ngam elokk

posted from Bloggeroid

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...