Thursday, December 31, 2015

Beriadah di Padang Astaka Pekan Tuaran

Assalamualaikum,

Kat area rumah aku ni takde padang ke ape untuk beriadah. Makanya kena la ke Tuaran sana. Husband tu la bersemangat nak jogging. Risau perut dah makin maju ke depan hahaha.. Abang Shaheem kan suka ikut abah ke mana je abah pergi. So mama pun kena la ikut. Aku tak jogging pun. Sibuk pantau anak anak je huhu.. Tu pun dah cukup buat aku berpeluh ok. No need to jog ah hehe..


Husband selalu lari lari naik turun tangga kat astaka ni. Shaheem tu sibuk nak ikut naik tangga jugak tapi aku tak bagi. Haishhh gerun la. Risau dia jatuh. Aku suruh dia lari kat bawah je. 

Kat keliling padang ada trek untuk jogging. Kat situla biasanya orang ramai jogging. Rajin betul dorang ni. Setiap petang memang ramai orang kat situ. Ada yang solo, ada yang berdua, ada yang sekeluarga lari. 

Ambik gambar kenangan sekeping. 

Adik keras kejung bila letak atas tanah hahaha.. Dia takut nak bergerak sebab takut jatuh.

Bosan tunggu abah jogging haha

Sembang apa dua beradik ni

Kat padang tu ada banyak kemuncup. Ni Shaheem main laga kemuncup dengan abah ehehe..


Setakat ni dah 2,3 kali jugak kami ke padang ni petang petang. Nanti nak cari sport shoes jugakla. Boleh jogging sekali. Perut iols pun dah kedepan jugak dah ni hahahha..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...