Saturday, September 12, 2015

Semalam Tido Pukul 3 pagi!

Assalamualaikum,

Huhu alkisahnya baju yang tak berlipat kat rumah ni dah menimbun-nimbun. Siang hari nak lipat memang susah sebab Shafina kurang tido siang hari. Aku kalau nak buat keje memang kena tunggu dia tido. Dah kalau dia tak tido siang macamanala nak buat kan. Kalau buat jugak time dia jaga tu hmmm alamatnya tak siap-siap la. Dia tu mana boeh tengok kain berlipat. Mesti sibukkk nak punggah. Sia-sia mama lipat huhu





Ni masa kt umah Maktok. Grrr tension mama..

So nak tak nak terpaksala tunggu dia tido malam. Malam pun dia tido lewat. Selalunya dalam pukul 11 ke atas. Jadi tengah-tengah malam la aku selalu buat keje mengemas. Kemas dapur, kemas meja makan, basuh baju. Lipat baju je aku selalu tangguh sebab campur dengan malas haha..

Semalam dah tak mampu nak tangguh dah sebab mata ni rasa semak, senak tengok kain berlonggok. Gigihkanla diri melipat.


Paling banyak baju Shaheem & Shafina. CD lagi. Aduii sakit pinggang aku semalam.

Takde ke sape-sape nak invent mesin lipat kain?huhu..

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. . Sy suka lipat kain. Klw sidai kain tu, tak sabar nak tunggu kering. Hahaha.. Perangai pelik kan.

    ReplyDelete
  2. Zila kalau lepas angkat kain, biasanya terus lipat. Kalau biar berlonggok, nanti baju-baju tu berkedut. Zila paling tak suka gosok baju. Tak suka sangat-sangat. Sanggup lar kuar umah dengan baju berkedut. Hahahhaha..

    ReplyDelete
  3. hahaha amal, anez dua harini pun sibuk melipat kain yang menimbun tu..hari minggu baru sempat..sobss

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...