Wednesday, June 17, 2015

Adik Membuas!

Assalamualaikum,

Adik Suri dah 7 bulan dah umurnya. Alhamdulillah. Sihat. Aktif kemainnnn.. Memang tak lekat dipegang. Ada je kerja yang dia nak buat. Kalau dukung dia panjat-panjat bahu kita. Kalau duduk pun sama. Kalau letak atas lantai dia merangkak sampai kemana-mana dia suka.

Sepanjang umur 6 bulan 3 kali dah jatuh katil huhuhu.. Yg pertama masa tidur dalam bilik maksu. Mama kat luar tengah cakap telefon dengan Abah. Tiba-tiba bunyi gedebukkk. Kuat gila. Disertai dengan tangisan meraung yang kuat. Huhuhuhu masuk-masuk bilik tengok dia dah tertiarap atas lantai.

Second time dalam bilik maktok. Tetengah malam buta. Dia terjaga dari tido tapi mama tido mati. Mama sedar time dia dah selamat kat bawah. Meraungg. Tengok-tengok mulut dah berdarah huhu. Bibir pecah kena gigi dia. Adoiii.

Third time dalam bilik maktok jugak. Pagi-pagi time org semua tgh sibuk. Mama sibuk uruskan Che (moyang Shafina). Maktok sibuk kat dapur. Tau tau dah bunyi gedebuk dah huhu.. Mujurla mama dah letak bantal kat bawah. Jadinye xdela sakit sangat bila jatuh tu.

Haa ni gambar pagi tadi. Tengok dia sedap tido mama pun tinggal la kejap g dapur. Tak sampai 5 minit pun kat dapur mama masuk bilik intai dia. Tengok² dia dah buat aksi nak panjat badan abang. Kalau mama lambat seminit dua tu kompemm Adik dah selamat landing kat bawah kan kan kan..

Yang ni tengah selongkar harta karun maktok. Favorite spot ni. Mentang² almari maktok tu dah uzur takde cermin seronokla dia ye mengorek haha..

Cubaan nak panjat rocker. Heeee x padan kecikla Adik ni!

Suka tonggeng² macam ni.

Tido pun ada style! Hahaha

Dah sekian dulu update pasal Adik Manis kesayangan mama ni hehe

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. hahhaha sama lah hadeen wei..kemain aktif sekarang..tak boleh di pegang..mengelejat nak turun..

    ReplyDelete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...