Tuesday, June 4, 2013

4 Jun 2013 -2nd Anniversary

Assalamualaikum,

Pejam celik pejam celik sekejap je kan, dah 2 tahun berlalu.



Erm baaanyak sangat peristiwa pahit dan manis berlaku sepanjang 2 tahun ni. Nak kira memang tak terhitung. Gaduh, masam muka, oh banyak sangat. Haih asam garam hidup berumah tangga betul tak?  Orang kata 5 tahun pertama ni tahun untuk mengenali pasangan dengan lebih baik. Betulla kot. Banyak benda lagi yang aku tak tau tentang suami aku dan begitu juga dia. 2 tahun kawin ni baru dia tau betapa isteri dia ni liat nak bangun pagi huahuahua... Ampun bang..

Anywayyyy, takmo ingat yang tak besh. Yang tak besh tu kita lupakan. Kita amik yang jernih, lupakan yang keruh keruh.. Kita cuba teliti kat mana silap salah sepanjang 2 tahun ni dan kita ubah. Kena ubah macamana sekalipun! Tapi kalau ada benda tak boleh nak ubah, terima lah daku seadanya huhu.. 

Thanks abang sebab sentiasa ada bersama sayang. Thanks sebab selalu tegur-tegur sayang bila sayang buat silap. Sayang mintak maaf sayang ni banyak menyusahkan dari menyenangkan.. 

I love you!


7 comments:

  1. malam ni jangan lupe aum aum..hahaha

    ReplyDelete
  2. Semoga kekal bhagia selamanya.. Ameen

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..dh 2 tahun..semoga berkekalan ye..

    ReplyDelete
  4. puan wani!!! tahniah utk anniversary yg ke2. semoga kekal untuk selamanya, bahagia hingga ke syurga.

    sayang dan rindu wani!!!

    peluk cium anne utk shaheem erk... (^____^)v

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...