Sunday, May 26, 2013

Anak Buah Yang Ke-9 dan Ke-10

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, tahun 2013 ni aku dapat 2 orang anak buah baru. Anak abang-abang aku :)

Dua-dua baby boy hehe.. Geng Shaheem. Genap 10 orang dah cucu mak ayah aku. 7 lelaki & 3 perempuan. Yang lelaki dah bleh form team futsal tu. 3 orang yang perempuan jadi pom pom girl hehehe..

Introducing Ahmad Ady Zafran bin Ahmad Adili. Lahir pada 14 Mac 2013. 



And introducing latest addition in our family, masih belum ada nama hehehe.. Anak abang Azim aku.. Lahir pada 24 Mei 2013.



Ady Zafran aku dah jumpa time balik kampung haritu. Baby baru ni la tak tau bila leh tengok. Raya ni pun tah balik tah tidak. Huwaaaa...

Tahniah buat kedua-dua abangku. Selamat menjadi papa mithali hehe.. Oh, Ady Zafran tu anak ketiga abg Dili. Baby baru anak sulung abang Azim. And guess what, yang specialnya, kakak ipar aku dua orang ni pun (isteri-isteri abang-abang aku) sebenarnya adik beradik.. Haa unik tak hehe.. Tahniah Kak Mas & Kak Intan. Selamat menjadi mama mithali hehehe

Rindunyaa nak bau baby! Wangiii 




2 comments:

  1. chekgu azrine
    rindu kan kak. wangiiiii.. jum tambah baby lg! :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...