Friday, February 15, 2013

Selamat Hari Jumaat!

Assalamualaikum,

Eh segar pulak mata ni bangun pagi.. Selalunye tengah tido lagi ni. Pukul 10 baru bangun huahua.. Tadi lepas hantar hubby pegi keje (hantar depan pintu je), aku nak sambung tidur tapi Shaheem pulak lapar susu.Bagi dia susu sambil tukar cd dia yang dah lencun. Hish memang betul-betul heavy wet dah dia. CD Perfect night Bamboolite yang biasa boleh tahan kencing laaaama pun dah tak tertanggung lagi dah. Bocor abes!! Sabar jela... 

Lepas tu, nak sambung tido, teringat pulak aku tengah rendam cd dengan RGD.. 2nd batch of stripwashing. Rendam sebelum tido semalam. Rasa macam lama sangat pulak dah cd cd tu berendam, aku pegila drain air and pusing mesin.. Mesin basuh aku semi auto so kena la hadap mesin tu tunggu air penuh, tunggu mesin siap.. Extra work yeah tapi aku suka la mesin tu.. Sebab bleh adjust sesuka hati nak air sikit atau banyak. And normally untuk cd memang aku guna air dengan banyak! 

Ermm soo sebab tu la, aku tak sambung tido dan merapu kat sini.. Jap lagi tido balik kottt, jeles pulak tengok Shaheem tido tertonggeng..

Shaheem kan, very the adorable la hehehehehe.. Nape ni my son cute sangat? Macam mama kan, cute huahuahua perasan. Shaheem dah pandai nak bergurau dengan mama. Kadang-kadang aku dok tengok tv, dia tengokkk je aku. Bila aku tengok dia, dia pandang lain. Pastu aku sambungla tengok tv. Then perasan dia dok tengok aku lagi. Aku tengok dia, dia alihkan pandangan dia tu tengok tempat lain sambil gelak-gelak hahaha..Adoi, nak main-main pulak. Comel tau awak ni. Mama geram nak kunyah-kunyah!


Ni gambar semalam. Dia tengah ralit tengok tv.
Aku keluarkan kamera nak snap gambar terus dia posing macam ni
HAHAHA
Posing cute la tu ehhh...


So apa plan korang harini? Aku takde buat pape. Just bermalas-malasan dengan Shaheem kat rumah ni. Hubby on duty so aku tak perlulah nak masak ke ape harini hehe.. As always aku makan ape yang ada je kalau hubby duty...

Let's start the day with this doa! 


Aminnnnn....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...