Saturday, February 16, 2013

Pukul 1 pagi.. Shaheem belum tido T__T

Assalamualaikum,

Huhuhuhu mama dah ngantuk ni tapi Shaheem masih dok ber baa baa baaa menyanyi.. Bermain tak berhenti. Dok menggelek kete mainan.. Shaheem tido maghrib tadi gara-gara keletihan jalan-jalan di Tuaran. Pastu bangun pukul 9.30 malam. Sebab tu la kot mata Shaheem segar je tak mau tido. Seronok lagi dok menyanyi. Padahal mama rasa Shaheem dah ngantuk dah sebenarnye tapi Shaheem lawan mata. Tadi mama bagi susu 5oz dengan harapan Shaheem akan mengantuk dan terlena. Tapi mama silap. Shaheem rupanya makin aktif! Dah isi minyak kan huhu..

Aduhai anak tido la.. Mama berjaga sorang-sorang ni. Abah duty huhu.. Kalau ada abah mama suruh abah je melayan Shaheem.Mama tak bagi abah tido awal macam biasa sebab esok hari minggu, bukan hari keje. Malangnye abah duty pulak harini. Takleh la mama pass baton huwaaaa...

Banyak keje nak buat sebenarnye ni. Nak bilas soiled cd.. Shaheem berak dua kali malam ni tau, ada kat sinki lagi cd, belum bilas. Meja makan pun belum kemas. Tidola Shaheem huhuhuhu...

Dah tak tau berapa kali ni mama menguap....

2 comments:

  1. dia nk kawan tue wani...sian dia main sorang2...hehe

    ReplyDelete
  2. same laaa macam anak gadis saye ni ..kol 1 2 mate segar lagi dok teman abah die tengok tv ..hyee saba je :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...