Wednesday, January 16, 2013

Keje Paling Malas Nak Buat

Assalamualaikum,

Satu keje yang aku paaaling malas nak buat ialah.. lipat kain T__T

Ye, walaupun saya suri rumah, kain tetap juga menimbun tak berlipat heh.. Ikhlas tak pengakuan aku? hehehe.. Kumpul seminggu baru lipat biasanya. Tapi biasala, bila makin tinggi timbunan makin malas. Haih ape nak jadi... Bila dah lipat cantik-cantik suka plak mata memandang.. Lepas tu malas lain pulak yang timbul. Malas nak angkut buh dalam almari. Haha dasar pemalas sungguhlaaaa.....

Timbunan baju aku, hubby & Shaheem dann timbunan cd Shaheem


Ni CD yang dah siap dimasukkan insert dan dilipat.
Cantik le pulak berlipat kemas kann.. Nak lipat tu yang bencinta...


Siap lipat.... Baju seminggu lepas basuh baru nak lipat kekeke


Korang rajin tak lipat baju? Mesti malas cam aku jugak kan? :P


Mommies!!!
Saya nak kasi clear ini  Calvin Klein sleepsuits
Murah sajo, RM17 sehelai.
Beli 3 helai ke atas dapat FREE POS.
Mari mari beli...
Sedap pakai malam-malam ni sebab dah ada sarung kaki..
Takyah dah buh stokin..
Kain pun lembut. Selesa lah untuk baby anda.
Nak order, email me at alwani.amalini@gmail.com
Atau PM je kat fesbuk,

Masyehhhhhhhhhhhh....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...