Thursday, June 7, 2012

Beg Duit Baru!

Assalamualaikum,

Heee semalam ke KB Mall bersama kakak, adik dan anak buah. Shaheem tinggal kat rumah dengan Tok Ayah, Mak Tok and moyang dia, Cik hehe.. At first nak bawak jugak. Tapi dia tertido pulak.. Kesian nak bawak since dia dah lena tidur. So tinggalkan jela kejap..

Kat ruang legar tengah-tengah KB Mall tu tengah buat promotion barang leather. Hand bags, belts, wallets for guys, purses for ladies dan baaanyak lagilah. Aku bila nampak ada jual purse terus excited hehe.. Dah lama dah nak beli purse baru sebab purse lama pemberian my pumpkin dah koyak rabak huhu.. Dah lama dah purse tu berjasa dengan aku.. First gift dari my pumpkin sebenarnye tu.. That's why aku amik masa lama nak tukar kepada yang baru haha.. Konon setia pada yang satu laa.. Memang setia pun eheh.. Lagipun purse tu tahan lasak. After 3 tahun baru koyak rabak. Selagi tak koyak aku rasa tak syok je nak tukar baru...


Purse cap Polo pemberian my pumpkin satu masa dahulu..
Dah nazak dah keadaannya..
Ni gambar dah siap-siap kosongkan pastu buang dalam tong sampah.
Hahaha kejam pulak rasa..
Isk rasa macam nak selongkar balik tong sampah tuhh...


Sori beg lama huhu.. Sampai sini sahaja kamu berkhidmat kepadakuu huhu... Lama kan bersama, 3 tahun++  lebih kurang..

Ini beg baru...

Cap Polo jugeee hehehe...
Harga asal RM239 kalau tak silap aku.
Ada diskaun 70% dapatla beli dengan harga RM47.80.
Cheap cheap kann?


Bahagian dalam.
Suka beg ni sebab ada dua layer, banyak poket dan tempat letak gambar ada tiga!!
Aku dah lama cari purse yang ada 2 tempat letak gambar sebab aku nak letak gambar mak & ayah dan aku & my pumpkin. Ni dapat beg yang ada 3 tempat kira bonus la. Satu lagi leh letak gambar Shaheem kan kan :)

Aku beli purse ni konon-konon hadiah untuk diri sendiri sempena anniversary hehe.. MMS kat my pumpkin then he said, "Yang, abang baru ingat nak belikan purse untuk sayang sempena ulang tahun. Abang tahu purse sayang dah koyak-koyak..." Heheheehhe.. takpela bang, simpan je duit tu. Tak pun, beli hadiah lain  untuk sayang ekeke. Hand bag keeeee :P

Kat KB Mall semalam intai-intai jugak hadiah nak beli untuk my pumpkin sempena anniversary. Tapi aku memang fail lahh bab membeli hadiah nihh.. Ikutkan hati nak beli macam-macam tapi masalah pulus lah huhu.. Susah jugak bila dah takde income sendiri.. Hmmm... Tapi aku dah tau dah nak beli ape hehe.. Nanti dah beli, dah bagi kat dia aku share kat sini ye ;)

Cuba korang teka ape benda nyeee...

2 comments:

  1. aritu pon da sale kt sini...pesta keamatan.tp xbeli pun...skunk asyik pikir brg baby je nk kena beli... ;)

    ReplyDelete
  2. nor suhaiza
    hehehe bila dah pregnant, dah jadi ibu mmg selalu dok pikir nak beli brg anak je.. saya ni pun klu keluar je mesti nak pegi baby dept. pastu mulala meroyan nak beli sume benda ehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...