Friday, January 20, 2012

Ally Iskandar & Farah Lee ^ So0o sweet! ^ :)

Assalamualaikum,

Hari ni, 20.1.2012 personaliti TV3, Ally Iskandar dah selamat bernikah dengan gadis pilihannya, Farah Lee. Senang kann.. kawin je terus! Bercinta, lepas kawin pun boleh. Malah lebih indah sebenarnya :) Beza usia dorang bedua ialah 13 tahun. Age doesn't matter. Aku dengan my pumpkin pun beza 7 tahun ehe.. Aku memang nak husband yang 7 atau 8 tahun lebih tua daripada aku. Alhamdulillah, Allah makbulkan :) 

Pfft nak jugak letak cerita pasal diri sendiri kann :P

Anyway, semoga mereka berdua berbahagia hingga ke akhir hayat. Selamat menempuh alam perkahwinan yang penuh dengan pancaroba!! :)


alala sweet mweettt

Nak tengok lebih banyak gambar pernikahan Ally & Farah, jengukla www.ohbulan.com. Sume gambar cun cun! :)

Oh Farah Lee ni blogger juga.. Sila jenguk blog dia : http://farahinlee.blogspot.com/

Aku tertarik dengan post dia tentang 'Bakal Suami'. Bernas! 

saya juga sangat percaya yang keserasian sangat mudah dicapai apabila kita di bawah redha  Allah. proses mengenali juga lebih mudah, cepat dan telus selepas diijab qabulkan kerana kita berdua sudah berada di landasan yang betul. proses mengenali (orang muda-mudi cakap 'mencari keserasian') sebelum berkahwin lebih menjurus kepada bisikan syaitan.

Ahamdulillah, Farah dah berjumpa jodohnya, dan semoga berbahagia selalu! :)

1 comment:

  1. semoga mereka dapat menjalani kehidupan suami isteri dengan tenteram

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...