Tuesday, November 29, 2011

Eee Tak Pahamla Kenapa!

Assalamualaikum,

Aku rasa aku nih ada masalah emosi nih..

Aku tak pahamla kenapa.. Dulu masa duduk jauh dengan my pumpkin, everytime dia call atau aku call, aku mesti nangis. Cakap benda bese pun air mata aku boleh mengalir. Sampai my pumpkin pun naik fed up. Ratu air mata dia cakap.. Sikit-sikit nangis. Aku pon tak paham...

Now dah duduk dekat takde nangis nangis. Eh ada jugak, kalo gadoh-gadoh manja, aku sure nangis. Tapi tak penah nangis depan dia :P

Ermmm.. sekarang kalo aku call mak atau mak call aku, aku mesti nangis. Mesti jadi sebak-sebak.. Pastu mulala keluar air mata, air hingus... Puas tahan tapi tak tertahan jugak. Suara pun jadi lain... Tersekat-sekat. Mak sure perasan ni aku nangis. Haih malunye! Dah tua nak nangis lagi.

And I know I know it's not good for my darling baby.. Tapi aku takleh tahanla! Aku pon tak tau nape hati ni mudah sangat terusik, tersentuh. Padahal bukan ada ape pon. Dah macam-macam cara aku buat nih nak control. Tapi tetap tak jadi.. Eeee tak paham!

Baby jangan ikut mama ye.. Dah kuar nanti jangan nangis-nangis selalu yeee...

2 comments:

  1. wani, sebab nangis ni ada dua jenis. 1. nangis sebab sayang. 2. nangis sebab sakit. :) rasanya wani nangis sebab sayang kot. dekat ke jauh ke, kita masih memandang bulan yang sama. fuhh, klasik.

    ReplyDelete
  2. lalink banyakkan istifar kalu rs hati tu sgt sensitif.. org kata tak elok asyik nangis je ms ngandung.. nnt baby kuar asyik dok nangis aje.. sikit2 nangis.. nnt lagi laa kita susah nak buat keje.. sbb tak leh kena tgal.. nnt dia dok naness.. ada member yg mmg dah terkena.. org tua2 kata ni pembawakan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...