Thursday, October 13, 2011

Mr Pumpkin, I Miss You :'(

Assalamualaikum,

I miss my husband la sobsobsob.. Dah berapa lama eh tak jumpa? Jap kire....

Last jumpa ialah kat Sabah. Di Terminal 2, KK Sabah. Dia hantar aku naik flight, balik KL pada17 Sept.. Harini dah 11 Oktober. 26 hari dah berpisah. Aiyarkkkk rinduuuuuuu :(

Rindu nak sembang sembang.

Rindu nak garu garu kepala. He loves it! Duduk je tengok tv atau nak tido, mesti suruh aku garu kepala dia ehe

Rindu nak gelak-gelak.

Rindu nak tengok dia tido. When he sleeps, he really sleeps like a baby! Comel weh hubby aku tido :)

Rindu nak pegang tangan dia. Masa jalan-jalan, masa tengok tv, and even masa tido pun kitorang pegang tangan tau ehehe..

Eh rindu laaaaaaa....

:'(
Ni dia tengah camwhoring guna hp aku. Mata  tahan flash haha

Tersandar kekenyangan - makan Lamb Kabsah @Restoran Saba', Cyberjaya
Notice his janggut?? Masa ni aku yang tak bagi dia shave. Saje nak tengok rupa dia ada janggut.
Kalau tak, clean jekk ehehehe..
Comel jugak kan? ^^

Ehek gambar syeksyi back. Tengokla navy sorang ni, teliti betul bab pemakaian.
Masa ni nak siapkan baju untuk first day lapor diri kat new base di Sabah.

Haiyahhh..ninjadin in the house!
Ni dia MMS.. nak tunjuk topeng muka yang dia baru beli.
Sebab dia ulang alik pegi keje naik moto.
Jalan Tuaran ke Teluk Sepangar berhabuk. Kenala pakai mask..

Abang, I love you so much!!


Serius, rindu masa jadi girl friend dengan rindu apabila dah jadi isteri ni sangatla berbeza. Rindu seorang isteri kepada suami adalah lebih dasyat! uhukuhukuhuk...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...