Tuesday, September 20, 2011

Bosannya Malam Ni

Assalamualaikum,

Haih bosan la malam-malam ni. My pumpkin dah tido. Aish awalnye dia tido. Tak puas nak manja-manja uhuk...   Tu yang tambah-tambah bosan tu. Kalo tak, bolehla berSMS sepatah dua kata atau bergayut-gayut barang 2, 30 minit di telefon. Tapiiii.. dia dah tidoo.. :'(

Bosan wehhh.. nak cerita pasal pegi Sabah haritu pun takde mood. Dah type sikit semalam pastu mood lari. Urghh.. nantila dah ada mood nanti aku cerita. Basi pon basi laaaa...

Tak tahu nak buat ape. Dalam kepala macam-macam dok pikir. Especially pasal keje. Aduiii nak berenti ni bukan senang. Banyak pulak benda kena buat. Kena pulak time aku takde mood nih. Semangat langsung takde! Macamana? huhu...

Arghh bosan bosan bosannnnn

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...