Saturday, September 24, 2011

Air Mata, Berhentilah Mengalir

Assalamualaikum,

Hari-hari nangis.

Semalam nangis lepas cakap telefon dengan my pumpkin.

Harini nangis lepas cakap telefon dengan my mom.

Sorry baby. Mama hari-hari, sedih. Hari-hari, nangis. Mesti kamu pun tak senang kan. Mesti kamu pun sedih macam mama kan. Sorry sayang......

Bila jiwa ni nak jadi kuat. Bila emosi ni nak jadi happy je?

Aku pun dah penat nak menangis. Tapi perasaan sedih tu selalu datang menjengah. Sampai bila?

1 comment:

  1. menangis tu baik bila kita kesalkan dosa kita yang byk tu..tapi bila kamu menangis macam ni, jadi x elok untuk kamu n baby...byk2 doa erk...ingat Allah selalu..setiap kesulitan pasti akan ada kemudahan..

    Bila kamu bersabar atas semua ni, Allah akan ganjarkan pahala untuk kamu...semoga Allah sentiasa bersama kamu..Amin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...