Tuesday, August 16, 2011

Saya Sangat Tidak Suka Apabila...

Saya mengadu sakit dan orang tempat saya mengadu tu cakap,

"Eh ko ni sakit macam-macam la.. Haritu gatal-gatal.. bengkak-bengkak.. Ni sakit ape pulak nih?"

"Eeee susahla jadi ko nih. Macam-macam sakit.."

"Adoiii sakit ape pulakkk???"

"Ish ish ishh.. kejap sakit perut, kejap sakit kepala, ni sakit tangan pulak?"

Eh aku tak suka la! Apa ke salahnya kalau ko bagi ayat sedap-sedap sikit. Aku dahla sakit kan, ko tambahkan lagi sakit aku tu.. Sakit hati.. Yes, aku mahu simpati dan CONCERN. Apa salahnya ko bagi sikit kat aku? Tak perlu keluarkan duit sesen pun kan? Atau ko dah bosan eh aku banyak mengomel. Well, aku bukan sengaja mahu mengomel sakit itu sakit ini. Dah memang aku sakit kan. Ingat aku buat-buat ke??

Urgh..

4 comments:

  1. erk..manusia mcm tu pn ade ke..? klu dieorg ckp camtu, amal lempangkan aje..hahaha..ganas x..? :D amal ok ke ni..? sakit ape..? pembawakan budak kah..? hihi.. ;)

    ReplyDelete
  2. mcm2 manusia punya ragam. tak suka jugak org bila kalau kita cakap, ble plak nak kondem segala. menyampah. hihi..

    ReplyDelete
  3. shi
    adeeee.... ada di kalangan amal nih huhu.. sakit macam2 skarang. skejap sakit tu, skejap sakit ni huhu

    chan
    haa tu lagi nyampah tu ehehe

    ReplyDelete
  4. betul tu, kadang bila kita sakit, kita harapkan ada teman yg akan bantu meringankan beban sakit yg ditanggung..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...