Wednesday, August 3, 2011

Headache o Headache

Assalamualaikum,

Hari ni hari ketiga puasa.

Hari kedua puasa , ada kisah bersejarah. Aku muntah selepas berbuka. Uhukuhuk. Bersejarahla sangat kan.

Puasa pertama ok je. Entah silap kat mana semalam boleh muntah pulak. Macam hari pertama, aku berbuka dengan kurma dan minum air masak je dulu. Pastu solat Maghrib. After solat baru turun balik makan nasik. Erm nasik tak amik banyak pun. Lauk pun sikit je. Sebab tak lalu sangat nak makan. Then, aku makan puding karamel sikit. Semalam teringin nak makan so buatla. Mana tahu lepas makan puding tu boleh pulak rasa loya tu datang. Sebab telur banyak kot eh? Habis dimuntah semua makanan. Serupa tak berbuka! Haih~

*Cerita sedih* Muntah sorang diri sobsob..

Then start sakit kepala...... sampai ke pagi ni. Nak sahur pun tak laratnye lah.. Tapi nak tak nak kena isi perut. Bertahanlah!

Ada kawan kat opis cakap perut aku dah nampak huahua.. Biar betik. Baru 2 bulan nih ehe.. Dia tersalah pandang aku rasa. Yang buncit tu bukan baby bump. Itu buncit lemak terkumpul! hihi..

5 comments:

  1. alahai...puasa,sakit n pregnant sorang2...sabar erk mak buyung..

    ReplyDelete
  2. samalah dg akak dulu preggy pun, lemak lagi besar dr baby hahhaha...

    hati2 mkn, rugi muntah tu :)

    ReplyDelete
  3. zura
    apa boleh buat.. basib badan huhu.. saya belom jadi mak buyung lagi! perut belum membuyung hihi

    mama noriz
    haha yeke kak.. tak cayelah. akak nampak kurus jee..

    huu yela, kena hati2 makan. takleh banyak sangat..memang sangat rugi!

    ReplyDelete
  4. yaati nor
    salam perkenalan :)

    suami saya kat Lumut, Perak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...