Wednesday, August 24, 2011

Bila Tak Mengantuk

Assalamualaikum,

Aaaaa saya tak mengantuk! Tak boleh tido! Mengapa kah????

Erm banyak pikir ke ek? Mungkinla..

Tengah pikir mana nak cari duit nak beli cloth diaper banyak-banyak hahahahahahahaha..

Tengah pikir how's my future gonna be. Haih yang ni memang tak penah abesla pikir..

Tengah pikir baby sihat tak?? Nebes pulak nak jumpa doktor esok. Doakan yang baik-baik aje ya!

Tengah pikir laki aku tido macamanala tuh. Mesti comel kan dia tido. Aku suka tengok dia time tido btw. Macam baby! ahaha..

Tengah pikir macamanala raya nanti. First raya kat umah mertua weh! Agagagaga nebes tak hengat!

Tengah pikir bos aku dengan team mate aku ok tak aku tak masuk keje half day esok? huhu.. Apa boleh buat, klinik suruh pergi lagi sekali......

Tengah pikir bilala sembelit ni nak berakhir?? Aku dah tak tahan ni weh! Perut membuncit dengan hebatnye.

Tengah pikir kenapa aku tak ngantuk lagi ni????

Tensi....

3 comments:

  1. beli kat Frugal Mommies tu. murah gile cd2 nyer.. huhu

    ReplyDelete
  2. Ryehanna
    baiklah sifu! hihihi.. nampak kat qq pon macam murah.. yg plain tu rm18 jek. okla tu kot. beli yg plain je dulu. yg prints comel2 tuh tunggu dah ada income lebih sket

    ReplyDelete
  3. Frugal mommies nie website apa?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...