Wednesday, July 6, 2011

Sentap Aku Sentap

Nak marah ke nak nangis ke nak frust tertonggeng ke ape?


Jawapan aku, nak semua sekali.

Haihhh.. dah elok planning baekk punye tetiba ada operasi la koperasi la apa rasi lagi kat base tuh. Dah jadi tunggang terbalik segala planning.

Tiket pegi-balik dah beli ni. Macamana?

Ada sape-sape nak pegi Lumut tak Jumaat ni? Aku ada tiket nih huhu.. Ke takde sape nak pegi Lumut? sume nak pegi Stadium Merdeka eh?

Sobsob sedihla macam ni. Dahla jiwa memang dah sentap. Makin sentap lak..

Urghhhhhhhhhhhh......................

3 comments:

  1. xsuke bile planning dh cun tetiba xjd..

    ReplyDelete
  2. solehah
    huhuhu sedang bersabarla nih huhu

    zura
    kan kan.. memang tak suke. sakit hati pon ada

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...