Monday, July 4, 2011

Aksi B O D O H Pekerja KFC

Assalamualaikum,

Pertama kali menonton video ni memang buat darah aku menyirap jek.. Kurang ajar betul 2 ekor budak ni ye. Sorry agak kasar sket bahasa, geram gile nih. Makanan boleh dibuat macam tu. Dah sah-sah pulak ayam tu dah lepas goreng ada yang akan makan. Memang tak berkat la hidup kalau niat nak menganiaya orang. Tunggu ajelah bala yang akan menimpa diri.



Yang paling sedih lagi.. orang Melayu kita yang buat. Haih..... ni yang aku tak paham. Sedih!

4 comments:

  1. mmg xmakan kfc...nasib baik..

    ReplyDelete
  2. hampeh sungguh!
    apa dia rasa klu org buat kat dia pulak ek?

    ReplyDelete
  3. zura
    huhu nasib baik. tah sapela yg bernasib malang makan ayam perasa tapak kasut nih. moga2 bukan Wani huhuh

    noriz
    hmm tula pasal. apa yg dia rasa kalo dia yg makan ayam tu. atau mungkin family member dia? huh takde otak punye org ni

    ReplyDelete
  4. Betul tu, lepas tengok ari tu rasa geram sesangat kan..
    Sanggup diorang buat camtu kat negara kita nie..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...