Tuesday, February 8, 2011

Cat Show for Cat Lovers

Assalamualaikum,

Anda peminat kucing binatang berbulu yang sangat comel itu?  Anda ada kucing yang comel-comel dan gebu-gebu? Jom jom join Cat Show ni nanti :D

MCFA-TICA 18 ring International Cat Show di Tropicana City Mall
8, 9, 10 April 2011
For more info,
Click: http://www.mcfa.com.my

Another show is this one.. Boleh cuba-cuba jugak :)


3rd HHP Malaysia Cat Show
27 March 2011
South City Plaza, Seri Kembangan
For more info,
Click: http://forums.petfinder.my/showthread.php?p=93022


Kucing-kucing aku banyak kat kampung. Kat sini tak boleh bela kucing, tak sempat nak jaga! Tak pernah la pulak bawak dorang join cat show macam ni. Hish, dorang kucing kampong je! Ada yang dikutip di jalanan dan di tong-tong sampah saja. Tak padan nak masuk Cat Show. Biasa yang masuk ni kucing-kucing gebu je.. So, kalo pegi cat show pegi tengok jela, admiring and adoring kucing orang ehehe..

Jom pergi beramai-ramai nanti! :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...