Sunday, January 23, 2011

Ramai Betul Yang Nak Kahwin Tahun Ni!

Assalamualaikum,




Ye ramai betulla member member aku yang nak kawin tahun ni. Berderet-deret lak tuu..

Februari - Dina
April - Tini
May - Chan Chan
June - Cousin aku, Yati.

Wah wah sape lagi yang nak kawin tahun ni? Sila bagitau aku, aku nak masukkan dalam list aku nih. Kengkawan blogger pun ada gak ni kan? Cepat-cepat bagitau aku!


Haih seronoknye nak kawin! :) Tapi harus diingat, kawin bukanla perkara mudah. Saat cincin disarungkan di jari manis, bermulalah hidup yang baru. Dah kawin nanti banyak dugaan dan cabaran yang datang. People said setahun pertama memang tahun yang sukar. Yela sebab masa ni lah kita baru nak kenal pasangan masing-masing. Masa bercinta memang manis, dah kawin, dah duduk sebumbung, dah tido sekatil, sebantal, baru kita tau their true colours. Masa nila sebarang keburukan pasangan kita tu kita harus terima dan belajar memahami dorang. Orang kata terimalah pasangan kita tu seadanya. Lagipun, dah jadi pasangan hidup kita dah pun kan. Kita kawin bukan sehari je, tapi untuk seumur hidup kita, insyaallah....

Tahniah buat rakan-rakan aku yang bakal mengakhiri zaman bujang tahun ni. Bakal mengalami peralihan dalam hidup, daripada cik kepada puan, then to mummy.. wah wah so comel! :) Pasti semua tengah sibuk buat persiapan ni. Selamat bersiap-siap dan semoga majlis yang bakal diadakan nanti sempurna dan berjalan lancar. Aku pun nak siap-siap gak ni. Siap-siap pikir nak bagi hadiah ape laa kat korang nanti huahuahua..



Anyway, aku pon dah stat baca blog bride to be. Ape kes?? muehehehehehe...

9 comments:

  1. wahhh wani pun nak kawen dah!!! hehe wani... wani... tahniah!!~

    ReplyDelete
  2. dian on february? oh taktau pon...cepatnya...haha... ko bl wani? habislah annual leave aku...haha ramai betoi!

    ReplyDelete
  3. salam,
    kalau yang nak kawin tapi taktau bila lagi, boleh masuk list gak ke? (",)

    ReplyDelete
  4. 25tahun adalah umur yang optimum untuk bernikah..hehe cepat2 la ye ^^

    ReplyDelete
  5. yana,
    haha wani blom lagila. berangan je nih ehehe

    shida,
    ehe aritu dina cakap februari la. tp tunggula dia announce ye ;) turn aku, sabar..akan ku beritahu ehe

    cikgu zam,
    ow bleh2. xde masalah

    epol,
    sy 26 thn thn ni. so tu kira thn optimum ke ape tu? ahaha

    ReplyDelete
  6. bila cik amalini punya tarikh?

    ReplyDelete
  7. solehah,
    cik amalini tak sure lagi. tapi planningnye tahun 2011. insyaallah :)

    ReplyDelete
  8. rindu gosip... rindu gosip... haha

    ReplyDelete
  9. yana,
    aaaa ada latest gosip kah?? on YM on YM ahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...