Thursday, January 27, 2011

Handphone o Handphone

Assalamualaikum,

Handphone aku dah rosak :(
Dah tak boleh on.
Bila on keluar blue screen.
Sedih.

Call my pumpkin guna phone office petang tadi.

Aku: Abg, hp syg... sodaqallahualazimm...
Mypumpkin: Haa?
Aku: Mesej mesej tetiba puff, gelappp.. dah takleh on.
Mypumpkin: Oh, Innalillahiwainnailahirajiun....

Pastu dengar suara-suara kat background, "Kenapa? kenapa? Sape meninggal?"

Mypumpkin: Henpon.... rosakkkk....
Suara background: Oohhhhhh....

Hihi buat lawak plak dia ekk...

Sedih.
SE K530i.
hp pertama yang dibeli dengan duit sendiri dah rosak.
hp yang banyak berjasa.
Yang dah survive pelbagai malapetaka.
Jatuh dalam air (lorat kat dalam laut pun tuan dia ni nak bergambar),
Kena baling ke dinding (mangsa keadaan yang tak bersalah bila aku gaduh dengan mypumpkin),
Jatuh atas lantai (saya seorang yang cemerkap).
Semua dah dialami dan dia selamat.
Tapi kini, tak dapat diselamatkan lagi.
Ke dia merajuk pasal aku nak beli hp buat hantaran? Kuikui..
Jangan merajuk, memain saje. Ingat aku kaya raya ke nak buat hp as hantaran?
Buat towel bentuk hp bolehlah.

Tak dapat nak berkomunikasi dengan keluarga tercinta.
Dengan mypumpkin. Dahla ini satu-satunya source komunikasi aku dan dia. Pasti aku rindu dia :'(
Dengan rakan-rakan. Dahla Facebook dah closed account. (Aku close sendiri, bukan Mark Zuckerberg)

Dah nak kena pikir nak beli hp ape plak.
Paling penting, kena keluarkan duit lagi.
Huwaaaaaaaaaa!~


R.I.P








P/S: baru perasan, previous previous entry banyak bercerita pasal kawen. Ish ish ish.. inilah namanya gedik tak hengat-hengat eheheheh.. Maafla ye andai ada yang rasa menyampoh huhuhu..

6 comments:

  1. la..ye ke..sian die..kena cpt2 beli hp len tu yang..3310 pn xpe..yg penting, bleh msg2 dgn ur BF.. :)

    p/s : eh, ade lg ke stok 3310 skrg..?

    p/s/s : knp close acc FB..? ade prob ke..?

    ReplyDelete
  2. owh... sygnya!!! huhu dah brp tahun erk?? ujung thn 2008 kan??? sgt berjaa tu!! huhu gmbr pertama adalah gmbr kte, wani n rosie... huhuhu

    wani,xmau activate blk ke fb anda???

    ReplyDelete
  3. shi,
    hoho kesian kan. x cukup kaseh sayangla nanti ehehe..3310 adeee, kalo kat kedai rm50 je kot eh? close fb sebab.... byk sgt fitnah dalam tuh. tak mampu nak handle cewaaahh :P

    yana darling,
    huuu a'ah ingat lg kita p beli sama2 kann.. dah 3 thn dah :(
    erm fb tuuuu.. xtaula. x kot? huhu..x pon nnt wani buat new account. tgkla nnt :)

    ReplyDelete
  4. sedihnya..takpe la, peluang nak pakai hp bru tu.

    ReplyDelete
  5. luv hp sony so much! since year 2004 pki hp brand sony, masuk dlm lubang toilet, jatuh dr tingkat 3, mmg ambil mase yg lame nk rosak...vote for sony..ehe..

    ReplyDelete
  6. solehah,
    eh x pasan komen dia ehehe.. until now tak terbeli yang baru pon lagi huhu

    anonymous
    yes, me too! luv sony. tiap kali nak tuka hp, cakap nak beli nokia. tp last2 bila kat kedai sure terbeli sony gak haha.. hidup sony!!! :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...