Monday, December 6, 2010

Class of 2010 - Awesome Nite! ^__^

Assalamualaikum,

It's Monday! Haih.. berat sungguh rasanya nak datang kerja pagi tadi. Dengan hidung berair srott srott (ye, saya selesema) dan tekak yang perit memang malas gila nak datang kerja. Ingat nak pegi klinik mintak MC je, tapi teringat pulak my boss cuti hari ni. Kalo aku pon MC, kesianla kat member aku, sorang je dia buat keje. Ni susah keje dalam department headcount sikit ni. Ape bleh buat kan? Jadi, kugagahkan jugak diri datang ke ofis. Kerja pun banyak, tapi sempat je update blog dulu hihi..

Annual Dinner dah berlalu dan berlangsung dengan jayanya. Sehari seblom dinner tu aku sempat mimpi lagi woo.. Mimpi, ada supplier bagi hadiah lucky draw last minute, aku pon kena redo balik all the ranking. Haduii, memang mimpi considered as nitemare tu. Sebab bukan senang nak buat balik ranking huhuh.. See see I was too worried sampai terbawak-bawak dalam tido.. Tapi alhamdulillah, everything went well. Bunyi sosek ketidakpuasan hati tu memang ada la. Ada yang kata food tak banyak, ada yang kurang happy dengan door gift and macam-macamla. Tapi takpe, you can't please everyone kan?

Lucky draw kali ni tersangatla best. Grand prize is Philips 42" LCD TV. 2nd Grand prize is complimentary stay at Exec Suite in Putrajaya Shangri La inclusive of breakfast for 2 plus 60 mins massage. 3rd is Sony PS3. 4th kalo tak silap a minibar,5th Acer netbook, 6th mountain bike kot. Haa I aimed for this one. Mountain bike! Tapi... aku nih, tak pernahla nak bertuah tiap kali pegi dinner. Sedih tol. Tapi takpela, at least penahla pegang-pegang basikal tu huhu.. Akak aku bertuah, dia tiap kali pegi dinner sure dapat something. Macam last year dia dapat RM100 Borders voucher kot. Kali ni besar sket, dapat coffee maker. Tapi sayang, dia tak minum kopi hihi..

Pasal pakaian lak.. hoho sume gojes mojes, tampan bergaya. Yang perempuan kebanyakannya pakai dress, yang lelaki segak dengan tux, coat bagai. Aku lak, simple simple aje. Kan cakap tak reti nak bergaya huhu.. Mekap pon ala kadar je. Aku tak suka mekap tebal-tebal neh. Rimas! Terima kasih pada tukang mekap saya haritu. Jasa anda akan dikenang sepanjang zaman ehehe..


hoho cambar candid, time ni tengah calling calling ngn mypumpkin. Sempat lagi tersenyum kan ahaha.
Dat's what I wore that night :) Beli kat Giant aje hihih
 
At registration table with Doris & Kak Ruzi



It was a rocking Saturday nite. Sampai esok harinye demam-demam until now huhuh.. Ape-ape pon lega sangat because everything went well. Thanks to all WKESPians! :)

More pics in my facebook.. macamla u guys ada facebook aku kan?! :P except few of ma frens ehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...