Friday, December 17, 2010

Cerita Hari Ini

Assalamualaikum,

Harini masuk keje balik after 2 days off. Mak aih malasnye tak payah cakapla. Tapi nasib baik kerja tak banyak. No products, er tak, got one book tapi bukan aku yang clear. Procurement kat Sydney yang handle. Aku just update page count dalam database. So basically harini takdela busy sangat. Starting next week pun dah tak busy sangat cos printer starting 22nd dah close. January 2011 baru bukak. So kitorang pun 2 minggu takde products. Nak cuti sekali tak bleh plak. Tak bleh tinggal department kosong camtu je. Karang ada ape-ape issue, penat nak menjawab.

By the way, I still have few days of leaves to clear. Dah apply dengan bos nak cuti on 27 & 28 Dec and bos approved. Tq bos! :) So long weekend la nanti. Nak pergi mana ye? Jom ke Lumut! Lumut lagi kan. Sorila, kesayangan aku kat sana. Harusla ke sana sokmo. Ish ish macam ni la orang bercinta tak ingat dunia kan? Kat mak ayah tak ingat lak eh huhuhuh... Jarang-jarang jumpa my pumpkin tu. Ape bleh buat.. Kawen nanti takmola dok jauh camni dah.. Lagi seksa kot eh?

Speaking about mak ayah, esok dorang datang sini :)

Ahad nanti nak pergi wedding member ofis kat Damansara. Dah nak kawen dah member aku ni. Jeles! haha ok, gedik! Kitorang pakat-pakat beli microwave oven bagi dia. Bleh guna kat umah baru nanti. Selamat Pengantin Baru Izat & Echa :)

Erm lama-lama kan rasa macam blog ni cam dah boring gila je kan? Aku pon tak tau dah nak citer pasal ape ehehe.. Life aku pun so-so jek, takdela happening sangat. Pening ada la. Tapi takpela, I'll keep blogging. Cite jela mende mende pon kan. Thanks to YOU yang masih sudi menziarah.

Take care all! :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...