Wednesday, November 17, 2010

Salam Aidil Adha

Assalamualaikum,


Selamat menyambut Hari Raya Haji buat seluruh muslimin dan muslimat di Malaysia dan serata dunia. Semoga bergembira bersama keluarga! :)

Raya haji aku tahun ni, sama jugak macam tahun lepas. Aku tak pulang ke kampung halaman. Cuti hanya sehari. Sedih memang sedih sebab rindu sangat kat mak dan ayah. Tapi ape boleh buat kan? Nasib dorang memahami.  Ape-ape pon korang yang dapat balik ke kampung tu, gunakan masa ni sepenuhnya untuk bersama ahli keluarga tercinta ye? :)

Haa.. makan daging tu jangan banyak-banyak sangat. Darah tinggi kang ehehe.. Sederhana tu penting!

Take care all :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...