Thursday, November 4, 2010

Cuti Panjangggggggg - Yaho0oo0ooo!!!~

Assalamualaikum,

Esok, Jumaat, seantero Malaysia cuti..Happy Deepavali to all my Hindu friends :) Makan muruku, laddu ingat saye ye. Saya takleh makan, still on diet huhuhu.. Esok programnye tak sure lagi. Hajatnye nak berfoya-foya dengan rakan-rakan terchenta. We'll see :)

Weekend, Sabtu Ahad nak buat ape eh? Membuta lama-lama lah muahaha.. Jangan sampai jadi buta sudahla ye?

Isnin, Selasa, aku cuti lagi!! ahahahaha suke suke.. Aku amik cuti sendiri sebab aku ada baaaaanyak annual leaves nak kena clear. Kalo tak, burn, hangus macam tu je. Rugila kan. Every year pon burn. So hopefully this year takdela cuti yang hangus terbakar macam tu je. Lagipon Raya Haji ni aku cuti sehari raya tu je..Thank you very much to my boss yang bagi aku cuti :D TQ Boss! TQ jugak to my colleague yang tolong backup aku sepanjang 2 hari cuti nih. Anything call me up :)

Hohoh 5 hari berturut turut cuti! At first ingat nak balik kampung, jenguk yang tersayang yang tersayang di sana. Tapi pikir-pikir balik takpela.. Lagipon me mom and dad pon baru datang Putrajaya aritu. Insyallah, Februari tahun depan aku balik kampung. Berapa bulan je lagi kan? Sabar sabar :)

Anyway, happy looooong weekend all. Luangkanlah masa bersama keluarga dan yang tersayang. Have a great day off! :)

4 comments:

  1. wahhhh sonoknya!!!! hik3 tahniah atas kehadiran cuti anda! hehe leh p goyang kat kelab malam!! hahahaha dah lama x goyang... hahaha jom!!~

    p/s: epi deepavali! untung dpt memeriahkan pelbagai jenis perayaan.. (^__^)v

    ReplyDelete
  2. yana,

    jom bergoyang!!! hahaha..

    epi deepavali 2 u too!! :D

    ReplyDelete
  3. wah..zura pon cuti smpai selasa ke? yayy ada gang eheh.. selamat bercuti panjang! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...