Thursday, July 8, 2010

Spain One German Nil Ole!~

Assalamualaikum!!

Yihaa..harini alwaniamalini bersemangat nak bercerita mengenai bola. Sebabnye semalam alwaniamalini dapat tengok live match. Kalo tak takdenye nak excited sebegini rupa. Sangat bersemangat, pukul 2 pagi dah bangun.. Saya actually menyokong team Espanol, tapi tak nak uar-uarkan sangat. Kang kalah kena boo ahahah. Strategi kena ada ok?

Anyhow, it was a really good match! Spain menguasai perlawanan. Even aku tak reti sangat bola sepak ni, tengok pon taula, Spain lagi banyak menguasai bola.. Spain played a bit tactical, passing sana sini. Wasting time gak aku rasa. Geram je bila dah passing passing then tak gol gol jugak. German pulak very aggressive. Dapat bola terus attack. Tapi nasib tak menyebelahi tak gol jugak. Anyhow, nasib baikla Puyol mempunyai kepala yang kuat ehehe.. Dapatla gol sebijik kan. It was a good game, very tough fight, and fair play! Bagus-bagus. Main jangan ganas-ganas... *Wah wah alwaniamalini mengomen macam pengulas sukan berkaliber pulak*

So, Spain vs Netherlands this Sunday, sape yang akan menang agaknye? Sekali lagi saya nak play safe ahahah.. Yang menang tula saya sokong, pastu bila dah menang saya annouce kat blog saya memang sokong team tu dari awal muahahaha..

Dah tengahari. Jom lunch!


- Harini wall Facebook saya sunyi. Penyokong German semua bersembunyi. Pegi makan sotong kot?

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...