Sunday, March 14, 2010

@ Kampung

Assalamualaikum semua :)

Apa kabar? Hoping u all sihat-sihat belaka.
Aku kat kampung sekarang ni. Sorry Shi, tak dapat jumpa kamu.. Kalau Kelantan & Putrajaya jaraknya hanya 5km dah lama kita dapat jumpa ni eheh.. Insyaallah, ada rezeki kita jumpa lain kali okay?

Bertolak pulang dari Putrajaya semalam, Sabtu pagi. Dari Putrajaya hingga ke Gua Musang, ayah aku yang drive. Dah sampai Gua Musang, aku pulak take over. Kasi can kat ayah rehat. Cuaca pun sangat baik. Hujan lebat sangat bile dah masuk Pulai Chondong. Hujan berlarutan sampaila ke tengah malam. Huh, tido memang terbaekkla semalam :D

Balik kampung memang seronok. Dapat jumpa keluarga, dapat jumpa kucing-kucing yang berbelas-belas ekor tu. Tapi tak syoknye, cuti aku sekejap je. Selasa nanti dah nak balik Putrajaya. Kalaula boleh cuti lama-lama.....

Cuti sekolah ni, 2 orang kawan sekolah aku dulu kahwin. Siti Nurul Aisyah aka SNAP & Fatin.. Tahniah korang...semoga berbahagia. Aku mintak maaf aku tak dapat hadiri majlis korang.

Oklah, till next entry.. tata ;)

3 comments:

  1. ish..
    musim kawin dah start.
    bila aku nk kawin ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. unwanted..

    ahaha..aku pun dok bertanya soalan yang same ni..bila aku nak kawin huhu

    ReplyDelete
  3. q jg ikutan duong...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...