Thursday, January 14, 2010

Buat Tatapan Umum

Ada cerita tapi tak sempat nak bercerita.. Jadi, untuk elakkan blog ni bersawang lagi hebat, aku tempek la gambar-gambar kucing ni dulu ye..

Kucing ni kucing kat rumah mak ayah and rumah abang.. Rumah mak ayah ada 12 ekor and kat umah abang ada 10 ekor.. Gile banyakk!!  Semuanya terjaga dengan elok, cukup makan dan cukup minum :)


 muka pasrah kena kurung ahaha





 motam tengah cari port nak beranak


 takde nama lagi..


motam 2 days before givin birth..perut moncet!


macam perut ular sawa...


congek paling restless kena kurung hihihi


ibu putih yg tgh bg susu ni dah mati..kena langgar kete :(


yang besar pon sebok jeeee..





abang & adik bergurau senda





tido atas batu pun bes!








adik beradik yatim piatu..mak dah mati :(








paling pemalu...


2 Januari 2010 - Motam gave birth to 3 lil kitties. Ayah cakap dah celik mata dah.. Gemuk-gemuk :)


Lagi wajah tension ahahaha





Spark





10 comments:

  1. wanie... yang kuning tu kasi nama garpil.. omputih skit. hehe

    p/s: tribute kucing garpil kte yg dah xde dah... =(

    ReplyDelete
  2. salam, wouu boleh bagi anugerah sayang kekucing ni

    ReplyDelete
  3. geram nye tgk...ktorg dulu pun pnah bela kucing smpai 16 ekor plg tinggi pastue sekor sekor mati...

    ReplyDelete
  4. aku nak komen dulu!!!!

    lom puas tgk!

    ReplyDelete
  5. tekanan aku tgk kucing kau ni!!!!

    moncet2..

    yang anak yatim piatu tu kesian sungguh...

    bagi kasih sayang seceukupnye okey??

    TQ

    ReplyDelete
  6. comeynye kucing..geramnye...terutama yg kaler itam tuh

    Khaizarien Blog @ atie

    ReplyDelete
  7. alahai kucin.. nak nak nak
    bak 1...
    huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...