Tuesday, December 15, 2009

Mereka Belum Ada Nama


Comel kan mereka?

Anak kucing yang comel-comel ni kucing kat rumah abang aku. Hari ni bukak Facebook tengok akak ipar aku upload gambar kucing-kucing ni. Ape lagi, terus cilokla kan :D

8 ekor anak kucing ni sebenarnya anak daripada 2 ibu. 4 dari Timon, 4 dari Ibu Putih.Timon baru je mati, dilanggar kereta betul-betul depan rumah. So now, 4 anak Timon menumpang kasih Ibu Putih.. Tak boleh aku bayangkan macamana la Ibu Putih menyusukan anak 8 ekor ni. Mana satu anak Timon and mana satu anak Ibu Putih tak pulak aku tahu. Dah lama aku tak pulang ke kampung...

Apa-apapun, kami sekeluarga sayangkan anak-anak kecik ni.. Moga mereka membesar dengan baik dan sihat!


Anak-anak ini belum ada nama. Cepat-cepat bagi nama pada mereka!

8 comments:

  1. kaler kelabu tu! kasi dia nama Gun Pyo! :))

    *mental*

    ReplyDelete
  2. wanieeee... nak semua boleh??? comelnyaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! suka2~

    ReplyDelete
  3. comelnyeeeeeeee wani anak kucing tue.....geram nye tgk...bg satu...ggggggrrrrrrrrr....(geram tahap gaban nie)

    jenuhlah nk bg nama kang...hehhe...cm ktorg dulu pun jenuh nk bg nama...sekali beranak bukan sekor...haahh ambik ko...4 5 ekor...

    ReplyDelete
  4. nanti kalau bagi nama kela la latak tag dulu kat leher.
    kan tertukar pula nanti..:)

    ReplyDelete
  5. zura,

    nnt wani import bila balik klate nnt k hehe..

    huhu tule, jenuh nak bg nama ni..

    ReplyDelete
  6. unwanted,

    itule..kena ltak name tag dluu hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...