Friday, December 25, 2009

I'm Pregnant in 2010?


Oh my oh my... lomah jantung.. tersekat napasku.. Apakah ini??????

Ok ok..jangan panik! Hihihi..main-main je ni..

Hari ni, malam ni, mypumpkin mendera aku. Memandangkan hari ni public holiday di seluruh duniawi, maka dia pun isytihar cuti juga dengan aku. No mesej-mesejan hari ni! Cuti mesej! Ok2, tak nak panjangkan kisah no mesej ni. Nanti aku jadi emo. Kalau aku dah emo, habesla! If that's what he wants... aku turutkan, biarlah peritnya hati terasa. Aku tak nak derhaka! Ok ok alwaniamalini, jangan nak start emosional pulak!

Anyhoww, apa kaitannya no mesej dengan aku getting pregnant next year? Actually rakan-rakan saye, saya kan bosan, sunyi dan gersang malam ni, jadi saya pun layanla Facebook. Saje jawab quiz yang mengarut-ngarut kat FB ni..

'What will happen to you in 2010?'

and here's the result........




ayokkkk..tatayokkkkkkkk....


Dem mengarut ini quiz.. Atau adakah ini petanda saya akan berkahwin tahun depan dan bakal menimang cahaya mata selepas baru 2 minggu berkahwin? Oh sungguh advance! jeng jeng jenggg.. Life is full of surprises. Who knows kan??? hihihi.. Nampak sangat dah gatai aku ni.. 
Alah omak, kawenkan akuuuuuuu...


Pada sape-sape yang ada FB tu, cuba jawab quiz ni. Aku nak tengok ape lagi jawapan mengarut yang dia bagi.. ho ho ho...

8 comments:

  1. tu tandanya sudah sampai masanya untuk kahwin...he3..

    ReplyDelete
  2. din khudri,

    haha kembar dua eh..aminnnn..but not so soon la! huhuh

    ReplyDelete
  3. alwani!

    rai dpt engagement! kalo btol2 jadi mmg bes lah tp cm x je?

    haha...!

    p/s : kenapa kah kamu tak ada dlm fb gue?

    ReplyDelete
  4. rye,

    ahaha yeke..puh2 mintak jadi btol kan eheh

    hmm..ye tak ye, macamana u xde dalam fb i jugak nih..nnt wani add ye :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...